Саша Курмаз

Саша Курмаз
Место: PinchukArtCentre, ул. Бассейная, 1
Мероприятие уже прошло
Дни работы:
вторник, среда, четверг, пятница, суббота, воскресенье
Описание: PinchukArtCentre представляє персональну виставку Саші Курмаза в рамках простору PAC-UA
  • Описание
  • Материалы о месте
PinchukArtCentre представляє персональну виставку Саші Курмаза в рамках простору PAC-UA


Години роботи: з вівторка по неділю з 12:00 до 21:00
Вхід вільний

PinchukArtCentre представляє 11-й проект простору PAC-UA – виставку українського митця Саші Курмаза “Мармурові янголи з луками трусили в тінях маленькими пісюнами, натягували луки і безтурботно сміялися над смертю”. Експозиція була створена спеціально для PinchukArtCentre в рамках Дослідницької платформи, відкритого майданчику для мислення, досліджень і діалогу, спрямованого на створення живого архіву українського мистецтва від початку 1980-x до теперішнього часу. Вона вивчає проблему обмеження «зображення» та ставить запитання, де пролягає межа між дозволеним та забороненим, прагне дати відповідь, хто бере на себе відповідальність за втілення таких обмежень.

У цій роботі порушується питання про можливості мистецтва: чи його мова може бути абсолютно вільною від впливу суспільства, в якому воно демонструється і створюється; чи визначається мистецтво обмеженнями традицій, суспільних смаків, релігії, політики та права. Ці суспільні сфери радше нав’язують обмеження та заборони мистецтву, аніж захищають його фундаментальну свободу та прояви?

Для цієї виставки автор створив інсталяцію, яка включає в себе перформанс і візуальні матеріали. Візуальний «вміст» пов’язаний з різними формами заборони, як-от традиціями, агресією, інституціональною (само)цензурою, вандалізмом, правом та політичною заангажованістю. Перформанс – це перешкода в часі, це метафора соціальних та політичних устоїв, які нав’язуються суспільству в цілому.

Виставка відсилає до спільної роботи Саші Курмаза з колективом митців Фонд Мазоха. Проект не був реалізований через правові питання. Це стало поштовхом для рефлексії про обмеження, яких зазнає мистецтво.

Назву виставки взято з роману українського письменника Олеся Ульяненка (1962–2010) «Жінка його мрії», наклад якої 2009 року було вилучено внаслідок цензурної заборони Національної комісії з питань моралі.

Куратор: Тетяна Кочубинська

Виставка відкрита для відвідування на 4 поверсі, у просторі PAC-UA, з 22 грудня 2016 року до 15 січня 2017 року. Вхід вільний

PAC-UA – це спеціальна програма, покликана представляти новостворені роботи українських митців в рамках Дослідницької платформи, метою якої є дослідження актуальних митецьких процесів в країні та підтримка активної та довгострокової співпраці між PinchukArtCentre та художниками. В рамках цього проекту PinchukArtCentre представляє динамічну і гнучку програму, створену для українських митців, яка виставляється в просторі PAC-UA протягом одного місяця. З моменту запуску PAC-UA у 2011 році, у цьому просторі були представлені виставки Василя Цаголова, Арсена Савадова, Олександра Ройтбурда, Іллі Чичкана, Миколи Маценко, Павла Макова, Жанни Кадирової, Олексія Салманова, Сергія Браткова та Зінаїди Лихачової.

Саша Курмаз народився у 1986 році в Києві, Україна, де він живе і працює сьогодні. Курмаз отримав ступінь бакалавра мистецтв за спеціальністю «дизайн» у Національній Академії керівних кадрів культури і мистецтв у Києві. Саша розпочинав свою мистецьку практику, як художник у жанрі графіті. Поступово відійшовши від цього мистецького способу, він зберіг основною площиною для роботи публічний простір. Роботи Курмаза - водночас прямолінійні і відкриті для інтерпретації. Саша Курмаз був учасником шорт-листа Премії PinchukArtCentre у 2013 році.

Читай также

0 комментариев

Комментарии

Новые материалы

ВМЕСТО СМАРТФОНА: умная классика

ВМЕСТО СМАРТФОНА: умная классика

Мы провели один день с часами Samsung Gear S3 и теперь нам есть, что о них рассказать

Камбэк в 90-е: Чокеры, блестящие ткани и группа Нэнси

Камбэк в 90-е: Чокеры, блестящие ткани и группа Нэнси

Вспоминаем главные модные тренды из «хорошо забытого старого»

Дикарем в Африку: яркие истории и ценные советы от путешественника Михайла Сальникова

Дикарем в Африку: яркие истории и ценные советы от путешественника Михайла Сальникова

Здесь пластик можно видеть чаще, чем людей. И еще чаще животных, которые жуют этот пластик

Где перезарядить мозги: гид по лучшим событиям рабочей недели в Киеве
Nando Muzi: жизнь как кино, обувь как искусство

Nando Muzi: жизнь как кино, обувь как искусство

История влияния итальянского киноискусства на моду и на стиль жизни в целом

Труффальдины из Глосса: театральные похождения продолжаются

Труффальдины из Глосса: театральные похождения продолжаются

Однажды мы устали пить и задумались, чем заняться. А эта история началась с того, что мы попали в театр...

5 самых популярных компонентов животного происхождения в вашей баночке с кремом

5 самых популярных компонентов животного происхождения в вашей баночке с кремом

Немножко поросячьего коллагена, чуточку ласточкиного гнезда и пару капель змеиной крови

Увидят все: в украинский прокат выходит фильм для слабовидящих зрителей

Увидят все: в украинский прокат выходит фильм для слабовидящих зрителей

Тифловерсия романтической картины «Свидание вслепую» будет доступна всем зрителям во всех кинотеатрах

Наверх