«Для нас це не просто бізнес, ми прагнемо популяризації української  культури» -  Оксана Коваленко, засновниця бренду вишиванок 2KOLYORY «Для нас це не просто бізнес, ми прагнемо популяризації української  культури» -  Оксана Коваленко, засновниця бренду вишиванок 2KOLYORY
Стиль жизни

«Для нас це не просто бізнес, ми прагнемо популяризації української культури» - Оксана Коваленко, засновниця бренду вишиванок 2KOLYORY

Glossteam 13 апреля, 2017, 14:00
 0

Напередодні свята Великодня ми поспілкувалися із засновниками етно-одягу 2KOLYORY: про ідею створення, вихід нової колекції та місію бренду –нам розповіла Оксана Коваленко

Чому саме вишиванки?У чому філософія бренду 2КOLYORY?

По-перше, хотілося, щоб назва була простою, легко запам’ятовувалась та впізнавалась; по-друге, щоб асоціювалася з вишивкою і одночасно мала інший контекст. 2KOLYORY – це поєднання чорного та червоного, двох стихій, двох протилежностей, початку та кінця, жіночого та чоловічого, минулого та майбутнього. У цій назві відображається концепція нашої роботи – поєднання старовинних візерунків та сучасного молодіжного одягу.

Для нас це не просто бізнес, ми взяли на себе важливу місію - збереження спадку наших батьків, популяризації надзвичайно багатої культури українського народу. Ми створюємо не просто одяг, а цілий ансамбль оберегів та сакральних символів. Предки залишили нам неоціненний спадок. Вишивка – це не просто переплетіння ниток на полотні, кожен хрестик має сакральне значення. Недарма “сорочка” носить своє ім’я, адже мати, готуючи синові сорочку, вкладала у вишивку сорок оберегів - запрограмовувала його життя на щасливу долю, родючість, мужність, мудрість. Є суто жіночі символи, елементи орнаменту, які носили тільки дівчата. Головне, щоб ми пам’ятали спадок наших батьків та передавали його нашим дітям.

Ви приділяєте велику увагу символам, де знаходите орнаменти та візерунки до ваших моделей?

Своє натхнення ми черпаємо зі старовинних книг. Постійно працюємо з великою кількістю літератури, зібрали чималу бібліотеку про національну вишивку. Однією з наших останніх знахідок стала збірка «Український орнамент» Ольги Косач (мама Лесі Українки). Нас зачарували поліські орнаменти і ми за їхніми мотивами створили колекцію традиційних вишиванок. Коли доторкаєшся до такої аутентики, додаєш деталі сучасного крою, доповнюєш стильними аксесуарами і бачиш кінцевий результат на екрані – приходить розуміння на скільки важливу річ ми робимо. Ми щасливі з того, що молодь розуміє : наше рідне може бути трендом у світі моди як в Україні так і за її межами.

З чим Ви пов’язуєте такий бум популярності вишиванки у світі?

Звичайно, першим і головним фактором є події що відбуваються в Україні, починаючи з 2013 року - про нашу країну заговорив увесь світ. Ми проявили себе не лише, як волелюбна нація, а й показали свою багату та самобутню культуру. Будинки моди зі світовими іменами почали використовувати українські мотиви у своїх колекціях. В той же момент, бохо-стиль в поєднанні з вишиваними орнаментами створив цілий тренд, який підкорив світових селебриті. Сьогодні вишиванка - це однозначний mast have у гардеробі кожної модниці. Звичайно, нам це на руку, у нас багато клієнтів за кордоном.

Бренд нараховує шість представництв в таких країнах: ОАЕ, Канада, Саудівська Аравія, Кувейт, Катар, Португалія.

В грудні 2016 році колекція «З присмаком Сходу» була представлена на дипломатичному прийомі Посольства України в Кувейті, присвяченому святкуванню «Дня незалежності України».

Чи має бренд 2KOLYORY свою формулу успіху?

Найбільшою нашою гордістю є люди, які з нами працюють. Розробка колекції проходить увесь виробничий цикл та дотикається з великою кількістю фахівців - від ідеї, дизайну, підбору тканин, гами, розробки та затвердження лекал, пошиву, фотосесії та просування продукту в мережі. Ми усі розуміємо, що є частиною одного цілого, та працюємо на єдиний результат. Тому для мене, як підприємця, одним з найважливіших факторів виробництва є людський капітал.

До Великодніх свят Ви презентували нову колекцію - «Пробудження» - в чому її особливість?

Колекція виконана в яскравій кольоровій гамі, що символізує пробудження та розквіт Весни. Щодо вишивки, то своє натхнення ми знайшли в стародавній техніці оздоблення пасхальних писанок. Писанки - одне з найдревніших українських мистецтв, недоторкане іншими культурами, самобутнє, автентичне, а найголовніше, збережене та донесене до сучасників. Ми настільки зачаровані візерунками писанок, що дозволили собі використати їх мотиви у створенні орнаментів вишивок для нових моделей.

«Пробудження» - наша перша колекція у стилі Family Look. Так ми заявляємо про запуск дитячої лінії вишиванок.

Дуже часто ми долучаємо до наших зйомок людей, які роблять свій внесок у розвиток української культури і є прикладом для багатьох українців. Героїнями фотосесії колекції «Пробудження» стали: супер-мама, засновниця Сімейних Вікендів, організатор дитячого простору та розвитку дитини Вікторія Чекурда-Мартинюк та її маленька донечка Емілія. Вікторія- багатодітна мама, але це не заважає їй займатися благодійністю та допомагати дітям з особливими потребами по всій Україні. Вона створила простір для розвитку дитини, постійно проводить цікаві тренінги, лекції та пізнавальні вечірки. Ми хочемо, знайомити суспільство з такими людьми, і пропонуємо брати приклад з позитивних героїв нашого часу. Спільно ми можемо зробити цей світ трішечки кращим.