momondo започатковує конкурс ідей серед студентів з усіх куточків земної кулі

Провідний туристичний портал momondo оголошує про початок TRAVELLENGE - міжнародного студентського конкурсу ідей, що має на меті об'єднати молоді таланти з усього світу для створення нових концепцій в індустрії онлайн туризму, що стрімко розвивається. Майстер-клас з присвоєнням сертифікатів, 5 000 євро та унікальна можливість поспілкуватися з професіоналами у сфері маркетингу - все це очікує на команди-переможців.

TRAVELLENGE: Виклик глобальному онлайн туристичному бізнесу
Студентам з усього світу пропонується об'єднати зусилля і втілити свої мрії та фантазії на практиці з реальним проектом - світовим брендом momondo, що запускає перший конкурс ідей у сфері Інтернет-туризму - momondo TRAVELLENGE. Цільова група конкурсу - студенти факультетів маркетингу та бізнесу, які хочуть довести свої творчі здібності на міжнародній арені, запропонувавши новаторські концепції розвитку одного з провідних туристичних брендів світу.

Шанс позмагатися зі студентами з усього світу
Студенти-учасники повинні запропонувати своє бачення того, як розвивати бренд momondo на їхньому ринку. Працюючи у парах, конкурсанти мають придумати інноваційну маркетингову стратегію, що виведе бренд momondo на новий рівень. Подавши заявку на конкурс TRAVELLENGE, студенти мають бути готові конкурувати з іншими учасниками з 16 країн - від Фінляндії на півночі до Іспанії на півдні. Переможці національних півфіналів з кожної країни братимуть участь у міжнародному фіналі, що відбудеться в штаб-квартирі momondo у Копенгагені. Тут студенти зможуть презентувати свої думки та ідеї, а також поспілкуватися з іншими національними переможцями з усіх країн-учасниць.
 
Майстер-клас і 5 000 євро для переможців
Звісно, на переможців чекають приємні призи: команда, що переможе на Міжнародному фіналі, забере додому головний приз - 5 000 євро, а всі переможці національних відборів отримають безкоштовне дводенне проживання в Копенгагені за рахунок організаторів (оплачений номер у готелі та авіапереліт). Більше того, всі переможці національних конкурсів запрошуються на ексклюзивний та сертифікований "Майстер-клас з Інтернет-маркетингу та онлайн туризму" за участю найкращих фахівців у своїй галузі.

Дізнатися більше про конкурс та зареєструватися можна на сайті www.travellenge.com

Учасники можуть спілкуватися з іншими конкурсантами та momondo через Facebook та Google+.  

Маєте питання? Відправляйте їх на адресу info@travellenge.com

Gloss9 сентября 2014, 12:39

В центре внимания

ЗакрытьСити-гайд Gloss.ua Получай самые интересные материалы первым!
  • facebook.com
  • vk.com
  • instagram.com
  • google.com
Комментарии
дед

Новое на Gloss.ua

Кино – не говно: самые нестандартные фильмы декабря

Кино – не говно: самые нестандартные фильмы декабря

Альтернатива выносящей мозг попсе
Шевели мозгами: лучшие образовательные мероприятия декабря

Шевели мозгами: лучшие образовательные мероприятия декабря

Ученье – свет, а неученье – нелюбимая работа в офисе с 9 до 6. Учимся круто писать, работать с командой и общаться с налоговой
Любимое дело, воображаемая старость, красота, снег и музыка ноября от Кирилла Иванова (СПБЧ)

Любимое дело, воображаемая старость, красота, снег и музыка ноября от Кирилла Иванова (СПБЧ)

Интервью с лидером группы СПБЧ накануне киевского концерта
Киев для нищей интеллигенции или Гид по бесплатным событиям декабря

Киев для нищей интеллигенции или Гид по бесплатным событиям декабря

Как провести декабрь без гроша в кармане, читайте в нашей подборке
Наверх