momondo започатковує конкурс ідей серед студентів з усіх куточків земної кулі

Gloss9 сентября 2014, 12:39   764

Провідний туристичний портал momondo оголошує про початок TRAVELLENGE - міжнародного студентського конкурсу ідей, що має на меті об'єднати молоді таланти з усього світу для створення нових концепцій в індустрії онлайн туризму, що стрімко розвивається. Майстер-клас з присвоєнням сертифікатів, 5 000 євро та унікальна можливість поспілкуватися з професіоналами у сфері маркетингу - все це очікує на команди-переможців.

TRAVELLENGE: Виклик глобальному онлайн туристичному бізнесу
Студентам з усього світу пропонується об'єднати зусилля і втілити свої мрії та фантазії на практиці з реальним проектом - світовим брендом momondo, що запускає перший конкурс ідей у сфері Інтернет-туризму - momondo TRAVELLENGE. Цільова група конкурсу - студенти факультетів маркетингу та бізнесу, які хочуть довести свої творчі здібності на міжнародній арені, запропонувавши новаторські концепції розвитку одного з провідних туристичних брендів світу.

Шанс позмагатися зі студентами з усього світу
Студенти-учасники повинні запропонувати своє бачення того, як розвивати бренд momondo на їхньому ринку. Працюючи у парах, конкурсанти мають придумати інноваційну маркетингову стратегію, що виведе бренд momondo на новий рівень. Подавши заявку на конкурс TRAVELLENGE, студенти мають бути готові конкурувати з іншими учасниками з 16 країн - від Фінляндії на півночі до Іспанії на півдні. Переможці національних півфіналів з кожної країни братимуть участь у міжнародному фіналі, що відбудеться в штаб-квартирі momondo у Копенгагені. Тут студенти зможуть презентувати свої думки та ідеї, а також поспілкуватися з іншими національними переможцями з усіх країн-учасниць.
 
Майстер-клас і 5 000 євро для переможців
Звісно, на переможців чекають приємні призи: команда, що переможе на Міжнародному фіналі, забере додому головний приз - 5 000 євро, а всі переможці національних відборів отримають безкоштовне дводенне проживання в Копенгагені за рахунок організаторів (оплачений номер у готелі та авіапереліт). Більше того, всі переможці національних конкурсів запрошуються на ексклюзивний та сертифікований "Майстер-клас з Інтернет-маркетингу та онлайн туризму" за участю найкращих фахівців у своїй галузі.

Дізнатися більше про конкурс та зареєструватися можна на сайті www.travellenge.com

Учасники можуть спілкуватися з іншими конкурсантами та momondo через Facebook та Google+.  

Маєте питання? Відправляйте їх на адресу info@travellenge.com

 

Gloss.ua теперь и в Telegram: подписывайся на канал @glossua и читай только о самом интересном, чтобы ничего не пропустить.

Подписывайся на нас в социальных сетях и будь в курсе последних новостей из жизни города: Facebook, Google+, Twitter.

В центре внимания

ЗакрытьСити-гайд Gloss.ua Получай самые интересные материалы первым!
  • facebook.com
  • vk.com
  • instagram.com
  • google.com
Комментарии
не проспи январь

Новое на Gloss.ua

Tide Pod Challenge: откуда взялся новый опасный для жизни флешмоб и как его объясняет психолог

Tide Pod Challenge: откуда взялся новый опасный для жизни флешмоб и как его объясняет психолог

Tide Pod Challenge уже привел к печальным последствиям в США.
«Темные времена» и еще 9 биографических фильмов для зимнего вечера

«Темные времена» и еще 9 биографических фильмов для зимнего вечера

Жизненные истории известных людей, перенесенные на экран.
Робот-помощник и умные наушники: 11 новых гаджетов, которые мы захотим в этом году

Робот-помощник и умные наушники: 11 новых гаджетов, которые мы захотим в этом году

Готовьте кошельки — скоро они доберутся и до нас.
Где и почем в Киеве можно покататься на лыжах и сноуборде

Где и почем в Киеве можно покататься на лыжах и сноуборде

Куда в Киеве поехать покататься на лыжах и сноуборде: лучшие места для катания
Наверх