momondo започатковує конкурс ідей серед студентів з усіх куточків земної кулі

Gloss9 сентября 2014, 12:39   1

Провідний туристичний портал momondo оголошує про початок TRAVELLENGE - міжнародного студентського конкурсу ідей, що має на меті об'єднати молоді таланти з усього світу для створення нових концепцій в індустрії онлайн туризму, що стрімко розвивається. Майстер-клас з присвоєнням сертифікатів, 5 000 євро та унікальна можливість поспілкуватися з професіоналами у сфері маркетингу - все це очікує на команди-переможців.

TRAVELLENGE: Виклик глобальному онлайн туристичному бізнесу
Студентам з усього світу пропонується об'єднати зусилля і втілити свої мрії та фантазії на практиці з реальним проектом - світовим брендом momondo, що запускає перший конкурс ідей у сфері Інтернет-туризму - momondo TRAVELLENGE. Цільова група конкурсу - студенти факультетів маркетингу та бізнесу, які хочуть довести свої творчі здібності на міжнародній арені, запропонувавши новаторські концепції розвитку одного з провідних туристичних брендів світу.

Шанс позмагатися зі студентами з усього світу
Студенти-учасники повинні запропонувати своє бачення того, як розвивати бренд momondo на їхньому ринку. Працюючи у парах, конкурсанти мають придумати інноваційну маркетингову стратегію, що виведе бренд momondo на новий рівень. Подавши заявку на конкурс TRAVELLENGE, студенти мають бути готові конкурувати з іншими учасниками з 16 країн - від Фінляндії на півночі до Іспанії на півдні. Переможці національних півфіналів з кожної країни братимуть участь у міжнародному фіналі, що відбудеться в штаб-квартирі momondo у Копенгагені. Тут студенти зможуть презентувати свої думки та ідеї, а також поспілкуватися з іншими національними переможцями з усіх країн-учасниць.
 
Майстер-клас і 5 000 євро для переможців
Звісно, на переможців чекають приємні призи: команда, що переможе на Міжнародному фіналі, забере додому головний приз - 5 000 євро, а всі переможці національних відборів отримають безкоштовне дводенне проживання в Копенгагені за рахунок організаторів (оплачений номер у готелі та авіапереліт). Більше того, всі переможці національних конкурсів запрошуються на ексклюзивний та сертифікований "Майстер-клас з Інтернет-маркетингу та онлайн туризму" за участю найкращих фахівців у своїй галузі.

Дізнатися більше про конкурс та зареєструватися можна на сайті www.travellenge.com

Учасники можуть спілкуватися з іншими конкурсантами та momondo через Facebook та Google+.  

Маєте питання? Відправляйте їх на адресу info@travellenge.com

В центре внимания

ЗакрытьСити-гайд Gloss.ua Получай самые интересные материалы первым!
  • facebook.com
  • vk.com
  • instagram.com
  • google.com
Не проспи август

Новое на Gloss.ua

Эксперимент редакции: нальют ли бесплатно воды в жару в ресторанах Киева

Эксперимент редакции: нальют ли бесплатно воды в жару в ресторанах Киева

Milk Bar, Beef, Dogs & Tails и многие другие столичные заведения.
"Только не в центр!": мероприятия на День независимости для тех, кто устал от банальщины

"Только не в центр!": мероприятия на День независимости для тех, кто устал от банальщины

Лучшее, что может случиться с вами 24 августа.
Где перезарядить мозг: гид по лучшим событиям рабочей недели в Киеве

Где перезарядить мозг: гид по лучшим событиям рабочей недели в Киеве

Неделя у многих укороченная, что радует еще больше.
6 приютов для животных в Киеве, где собаки и коты очень ждут вас

6 приютов для животных в Киеве, где собаки и коты очень ждут вас

Решайтесь и делайте добрые дела, есть хороший повод.
Наверх