Путь ShoeShoe к успеху: от мертвых рок-звезд к собственному бизнесу

Екатерина Петриковец11 августа 2011, 17:35Путешествия   4119
Наталья со своим супругом Андреем основатели успешного проекта ShoeShoe, оборот которого, как говорят журналисты украинского Forbes, превысил $100000 в первый же год создания. Они раскрутились за счет LiveJournal и Facebook.
Как за три года можно построить успешный стартап, который приносит не только деньги, но и удовольствие? С момента создания странички Натальи Тымчишин-Валевской на LiveJournal количество ее друзей выросло от 170 до 1500 человек. При этом работало лишь сарафанное радио – никакой рекламы! Специально для Gloss.ua Наталья Тымчишин-Валевская делится историей создания и процветания ShoeShoe.
У 2007 році, коли ЖЖ був соціальним трендом, я почала писати матеріали на взуттєву тематику. Все почалося з мого першого тексту (http://stardust31.livejournal.com/131793.html), пов’язаного із рекламною кампанією Dr. Martens. Тоді створився цілий ажіотаж навколо мого матеріалу. Назбиралося чимало моментів, і я вирішила продовжувати писати у тому ж напрямку.
Восени мені захотілося купити собі гумаки (резиновые сапоги. – Ред.). Прогулявшись магазинами Києва, зрозуміла, що нічого сутнього не знайду – у ЦУМі лише дитячі розміри, а в «Інтертопі» – усе неяскраве та одноманітне. Але я знайшла вихід із ситуації – замовила 8 пар гумових чобіт на якомусь із американських сайтів. Одна пара обійшлася мені в 25 доларів. Звичайно, я не залишила усі чоботи собі. Розмістивши фотки придбаного взуття в ЖЖ, я виставила їх на продаж. Найцікавіше – 6 пар ми продали за 2 дні, а ті що залишилися непроданими, ми до сих пір носимо із чоловіком.
Зараз в асортименті ShoeShoe немає гумових чобіт, тому що в останній час на них побільшала кількість скарг: вони розклеюються. Я навіть ходила до працівників шиномонтажу, щоб ті мені їх полагодили. Але подрані гумаки не підлягають ніякому ремонту.
Є буквально кілька фірм, наприклад Hunter, які роблять хороші гумові черевики, але вони дуже дорогі. В Україні немає попиту на таке взуття. Усі хочуть заплатити 400 гривень за туфлі і носити їх вічно.
У наш клієнт-сервіс включена послуга ремонту взуття протягом шести місяців за рахунок ShoeShoe. Тому я дуже ретельно підбираю увесь асортимент та можу дати гарантію, що ніякого ремонту не знадобиться.
На початок проекту ShoeShoe на моїй сторінці ЖЖ було лише 170 друзів, а зараз – більше ніж 1500. Зауважу на тому, що я сама ні за ким не бігала і нікого спеціально не додавала.
До відкриття шоу-руму ShoeShoe весь товар складався у нашій із Андрієм квартирі. Спочатку все було доволі нескладно – я знала усіх клієнтів по іменах та розміру взуття і з легкістю встигала справлятися з об’ємом роботи. Але із кожним місяцем клієнтів ставало все більше і більше. Коли до квартири приходило по 100-150 людей на місяць – це стало цілою проблемою. До того ж я ще сиділа вдома із маленькою дитиною, яка вчилася ходити поміж коробок із взуттям. Тому ми з Андрієм постали перед питанням: закривати проект чи орендувати приміщення та продовжувати за межами квартири? Звісно, ми вирішили продовжувати.
Перше приміщення для ShoeShoe на вулиці Гончара ми знайшли доволі швидко. Стіни ми прикрасили вирізками із глянцевих журналів, створивши затишний і комфортний шоу-рум.
Із кожним місяцем я замовляла все більше взуття на продаж і почала цікавитися різними європейськими виставками, де можна було б придбати щось цікаве. Ми з Андрієм дуже любимо відвідувати Берлінську виставку Bread & Butter. Там завжди знаходимо класне взуття.
Взагалі-то ми їздимо на взуттєві виставки 4 рази на рік – два в Берлін і два в Мілан. Там можна не тільки купувати товар у два рази дешевше, а й заводити потрібні знайомства та просувати український бізнес на міжнародній арені. Про ShoeShoe, до речі, там уже багато хто чув. Це приємно.
Хочу сказати, що не вважаю ShoeShoe бізнесом. Це наш із Андрієм проект. Ми не переслідуємо мету – заробити якомога більше грошей, ми просто хочемо просувати красиве та якісне взуття на український ринок. Ми намагаємося поєднати стиль із доступними цінами. Не можна, щоб нація суцільно одягалася у мас-маркетах.
У ShoeShoe плануємо два зали: із класичним одягом та із casual. Зараз дороблюємо ремонт у другій залі, але це дуже затратно, тому займає багато часу.
У нас також продається одяг українських дизайнерів. Ми пропонуємо недорогі базові трикотажні речі і різні вінтажні сукні та сарафани. Зараз є дуже модна тенденція комбінувати недорогі трикотажні речі із мас-маркетів із брендовими аксесуарами та хорошим взуттям.
1/12
2/12
3/12
4/12
5/12
6/12
7/12
8/12
9/12
10/12
11/12
12/12
Взагалі, у моїх планах перетворити район від Львівської площі до Золотих Воріт на такий собі альтернативний shopping district. Тут поруч є магазин «Пюре», а також Toshoshop, з якими ми вже давно про це домовилися. Ще є ідея організувати неподалік велопрокат і роздрукувати карти різних маршрутів, проводячи різні інтерактивні заходи.
Вот так из простого увлечения был создан целый проект, который смело можно назвать успешным семейным стартапом.

 

Gloss.ua теперь и в Telegram: подписывайся на канал @glossua и читай только о самом интересном, чтобы ничего не пропустить.

Подписывайся на нас в социальных сетях и будь в курсе последних новостей из жизни города: Facebook, Google+, Twitter.

В центре внимания

    Читай также

    ЗакрытьСити-гайд Gloss.ua Получай самые интересные материалы первым!
    • facebook.com
    • vk.com
    • instagram.com
    • google.com
    Комментарии

    Новые материалы

    Не проспи февраль: лучшие события месяца в Киеве
    Тусовки или дом: 5 сценариев для выходных в Киеве

    Тусовки или дом: 5 сценариев для выходных в Киеве

    Куда пойти в Киеве в выходные 24 - 25 февраля всей семьей или с друзьями: афиша всех мероприятий, концертов и полезных лекций

    Платить нельзя помиловать: украинские бренды и магазины одежды с неадекватными ценами
    Hyperloop в Украине: что уже известно и почему об этом все шутят

    Hyperloop в Украине: что уже известно и почему об этом все шутят

    Появится ли в Гиперлуп в Украине: министерство инфраструктуры сделало неожиданное заявление.

    10 самых странных клипов на YouTube, которые вам понравятся. Но это не точно
    Новое место в Киеве: ресторан перуанской кухни MANU

    Новое место в Киеве: ресторан перуанской кухни MANU

    Оригинальные блюда и уютный интерьер в новом ресторане на Большой Васильковской.

    Позняки, Троещина и Дарница: как выглядел левый берег Киева 50 лет назад
    Страх и ненависть на ночь глядя: 9 фильмов ужасов на реальных событиях

    Страх и ненависть на ночь глядя: 9 фильмов ужасов на реальных событиях

    Смотреть самые страшные фильмы ужасов, основанные на реальных событиях.

    Мифы, секреты и раздражающие факторы: украинка о работе стюардессой в ОАЭ

    Мифы, секреты и раздражающие факторы: украинка о работе стюардессой в ОАЭ

    Все плюсы и минусы профессии стюардессы в ОАЭ: откровенное и детальное интервью с украинкой .

    не проспи февраль

    Новые статьи

    Тусовки или дом: 5 сценариев для выходных в Киеве

    Тусовки или дом: 5 сценариев для выходных в Киеве

    Куда пойти в Киеве в выходные 24 - 25 февраля всей семьей или с друзьями: афиша всех мероприятий, концертов и полезных лекций
    Платить нельзя помиловать: украинские бренды и магазины одежды с неадекватными ценами

    Платить нельзя помиловать: украинские бренды и магазины одежды с неадекватными ценами

    Шубу из коврика для ванной за 5 тысяч не хотите ли?
    Hyperloop в Украине: что уже известно и почему об этом все шутят

    Hyperloop в Украине: что уже известно и почему об этом все шутят

    Появится ли в Гиперлуп в Украине: министерство инфраструктуры сделало неожиданное заявление.
    10 самых странных клипов на YouTube, которые вам понравятся. Но это не точно

    10 самых странных клипов на YouTube, которые вам понравятся. Но это не точно

    Настолько плохо, что даже хорошо.
    Новое место в Киеве: ресторан перуанской кухни MANU

    Новое место в Киеве: ресторан перуанской кухни MANU

    Оригинальные блюда и уютный интерьер в новом ресторане на Большой Васильковской.

    ТОП месяца

    Наверх