Интервью с совладелицей Киевского обувного ателье Kachorovska Atelier Алиной Очеретяной

На Подоле по адресу Покровская, 9 затаился офис обувного ателье. Без рекламы и громких вывесок. Знают о нем и звезды шоу-бизнеса, и модницы-студентки, а теперь и читатели Gloss.ua. Мы пообщались с совладелицей обувного ателье Алиной Очеретяной.

Взуття почала робити моя бабуся, яка працювала на радянській взуттєвій фабриці. Вдома вона завжди шила взуття для себе, друзів та знайомих. Її донька та син пішли вчитися на інженерів взуттєвого виробництва. Моя маму розподілили після університету на Житомирську взуттєву фабрику, але вона завжди шила взуття і вдома також. В певний момент мама зрозуміла, що не може поєднувати те і те, це були 90-ті, тоді вона ризикнула і відкрила власне ательє.

Сама фабрика знаходиться в Житомирі. В Києві працюємо вже 7-ий рік. Я тут приймаю замовлення, працюю з клієнтами, відправляю все в Житомир, а в майстерні всім керує мама. Там все виробляється, твориться і відправляється сюди. Тому і ціни дешевші, ніж в інших київських ательє.

Назву ательє ми дали тільки 4 роки тому. Довго думали, як назвати, і вирішили не мудрувати: є прізвище моєї мами і тоді ще моє – Кочаровська – так і назвали. Я вже встигла вийти заміж та змінити прізвище.

Ми працюємо зі шкірою та тканиною, не працюємо з замінниками. Ми завжди шили зі шкіри, щоб взуття було якісним, добре пахло, добре носилося.

Ми постійно в процесі розширення свого штату, бо замовлень все більше і більше. Зараз нашим клієнтам доводиться чекати взуття 1,5 місяці. Це, звичайно, довго. Я вдячна замовникам, що вони такі терплячі.

Ми не хочемо піднімати ціни. Це моя принципова позиція. Мені хочеться, щоб наше взуття могли дозволити собі всі. У наших клієнтів соціальні статуси дуже різні, від бабусь, яким треба зробити взуття на замовлення, бо у них деформована ступня, до співачок, які виходять в нашому взутті на сцену. Ми не розрізняємо клієнтів на зіркових та ні: для всіх однакові ціни, однакові строки. Я дуже люблю наших постійних клієнтів.

Ми не називаємо себе дизайнерами. Ми створюємо взуття, але воно не формується в колекції. Ми плануємо зробити свою лінійку і продавати масово, бо є пропозиції від мереж магазинів, але це вже інший формат. Зараз ми знайшли свою нішу – ательє-магазин.

Є мільйон варіацій, яким чином замовляють взуття: бачать у нас на сторінці в фейсбук – замовляють такі ж. Замовляють класичні варіанти, говорять: «Зробіть мені червоні замшеві балетки – це моя мрія», пояснюють кольори і фасон, приносять своє улюблене старе взуття, щоб ми зробили таке ж.

Іноді надсилають фото дизайнерського взуття, щоб ми повторили. Але ми одразу попереджаємо, що не робимо ідентичні копії, не намагаємося підробити, не ставимо лейби. Коли копіюємо взуття, у нас виходить все одно трохи по-іншому, не так.

Нам колись у фейсбуці написали: «У вас червона підошва. Ви не боїтеся, що це - плагіат?». Ми робимо будь-яку підошву: зелену, помаранчеву, синю, просто є ще червоний колір, і ми його теж використовуємо.

Ми пройшли етап, коли робили все, що хоче клієнт, навіть, якщо нам це не подобається. Це погана практика. Якщо людина просить зробити щось, а я бачу, що воно вийде гидким, то так і кажу: «Мені це не подобається, якщо ви наполягаєте, то ми зробимо». Але намагаємося все ж таки відмовити людину від вибору. Так, я фактично нав’язую свій смак, але я вже уявляю, який вигляд буде мати взуття, а замовник не завжди.

Я постійно раджу, яке взуття людині підійде, зважаючи на її розмір, форму ноги. 

У нас замовлення надходять з інших міст, країн, багато клієнтів з Москви. Надсилаємо їм взуття поштою. Тому у нас на сторінці в Facebook є відео, як правильно знімати мірки з ноги. Поки що все нормально, взуття підходило.

Є частина клієнтів, яких ми не задовольняємо, маленький відсоток замовників, які навряд дадуть нам хороші рекомендації. Ми намагаємось вдовольнити абсолютно всіх клієнтів, але це, мабуть, неможливо.

В Києві немає хороших майстрів, які роблять колодки. Тому ми не можемо втілити кожну забаганку, якщо, наприклад, ви хочете таку ж платформу, але на 3 сантиметри вищу. Ми беремо колодки з фабрик, де все технологічно прораховано, і не ризикуємо замовляти колодки в Україні, тому вибір обмежений.

Технологія виробництва взуття не проста. Все має бути продуманим. У мами значний досвід роботи на взуттєвій фабриці, де вона почерпнула знання від італійців, німців, чехів.

Найкраще взуття роблять італійці, у них треба вчитися.

Я остання стою в черзі за взуттям. Знаю, що замовники з нетерпінням чекають, і думаю: «Добре, буду носити те, що є». Свої дизайнерські ідеї взуття я щоденно віддаю клієнтам, тому, коли доходить черга до себе, голова пуста, роблю собі балетки в одному кольорі і все.

За всю історію нашого існування тільки одна дівчинка попросила не повторювати більше нікому її взуття. Всі інші наші клієнти спокійно до цього ставляться.

Також ми робимо на замовлення сумки та гаманці. Ось ця модель – розроблена нами – хіт. Її замовляють постійно.

Нас запитали, чи можемо ми витіснити на сумці револьвер? Ми відповіли: «Ні». Подумали, що це технологічно важко, а потім подумали ще раз і зробили. Ми й самі ще не знаємо, на що здатні.

Анні Седоковій ми віддавали весільне взуття вранці перед церемонією. Вона нам замовила взуття, але ми не знали, що Аня збирається його взути на весілля, про це вона нам сказала за 12 годин до свята. Але ми встигли привезти нареченій її туфлі.

В центре внимания

Читай также

Количество просмотров: 14559
ЗакрытьСити-гайд Gloss.ua Получай самые интересные материалы первым!
  • facebook.com
  • vk.com
  • instagram.com
  • google.com
Комментарии

Новые материалы

Александр Гнилицкий. Художник, ожививший иллюзию

Александр Гнилицкий. Художник, ожививший иллюзию

О личности, жизни и творчестве культового художника современности и почему нельзя пропустить его выставку «Реальность иллюзии»

ВМЕСТО СМАРТФОНА: умная классика

ВМЕСТО СМАРТФОНА: умная классика

Мы провели один день с часами Samsung Gear S3 и теперь нам есть, что о них рассказать

Камбэк в 90-е: Чокеры, блестящие ткани и группа Нэнси

Камбэк в 90-е: Чокеры, блестящие ткани и группа Нэнси

Вспоминаем главные модные тренды из «хорошо забытого старого»

Дикарем в Африку: яркие истории и ценные советы от путешественника Михайла Сальникова

Дикарем в Африку: яркие истории и ценные советы от путешественника Михайла Сальникова

Здесь пластик можно видеть чаще, чем людей. И еще чаще животных, которые жуют этот пластик

Где перезарядить мозги: гид по лучшим событиям рабочей недели в Киеве
Nando Muzi: жизнь как кино, обувь как искусство

Nando Muzi: жизнь как кино, обувь как искусство

История влияния итальянского киноискусства на моду и на стиль жизни в целом

Труффальдины из Глосса: театральные похождения продолжаются

Труффальдины из Глосса: театральные похождения продолжаются

Однажды мы устали пить и задумались, чем заняться. А эта история началась с того, что мы попали в театр...

5 самых популярных компонентов животного происхождения в вашей баночке с кремом

5 самых популярных компонентов животного происхождения в вашей баночке с кремом

Немножко поросячьего коллагена, чуточку ласточкиного гнезда и пару капель змеиной крови

Новые статьи

Александр Гнилицкий. Художник, ожививший иллюзию

Александр Гнилицкий. Художник, ожививший иллюзию

О личности, жизни и творчестве культового художника современности и почему нельзя пропустить его выставку «Реальность иллюзии»
ВМЕСТО СМАРТФОНА: умная классика

ВМЕСТО СМАРТФОНА: умная классика

Мы провели один день с часами Samsung Gear S3 и теперь нам есть, что о них рассказать
Камбэк в 90-е: Чокеры, блестящие ткани и группа Нэнси

Камбэк в 90-е: Чокеры, блестящие ткани и группа Нэнси

Вспоминаем главные модные тренды из «хорошо забытого старого»
Дикарем в Африку: яркие истории и ценные советы от путешественника Михайла Сальникова

Дикарем в Африку: яркие истории и ценные советы от путешественника Михайла Сальникова

Здесь пластик можно видеть чаще, чем людей. И еще чаще животных, которые жуют этот пластик
Где перезарядить мозги: гид по лучшим событиям рабочей недели в Киеве

Где перезарядить мозги: гид по лучшим событиям рабочей недели в Киеве

Куда пойти после работы

ТОП месяца

Где перезарядить мозги: гид по лучшим событиям рабочей недели в Киеве

Где перезарядить мозги: гид по лучшим событиям рабочей недели в Киеве

Куда пойти после работы
Не проспи февраль: лучшие события месяца

Не проспи февраль: лучшие события месяца

Обязательно занеси в планы: театральный триллер Афродизиак, легендарного Андрея Макаревича, драйвого Галича, невероятных ДахаБраха и еще с десяток событий, которые нельзя пропустить
"Мечты - это то, что нас делает людьми": интервью с художницей Яной Ланде

"Мечты - это то, что нас делает людьми": интервью с художницей Яной Ланде

О мечтах, искусстве, сложностях творческого пути и королеве Елизавете II
Киев для нищей интеллигенции или Гид по бесплатным событиям февраля

Киев для нищей интеллигенции или Гид по бесплатным событиям февраля

Как провести февраль без гроша в кармане, читайте в нашей подборке
Внимание - роскошь! Или почему покупать качество всегда важнее, чем количество

Внимание - роскошь! Или почему покупать качество всегда важнее, чем количество

Разбираемся в нюансах твоего гардероба
Наверх