Місто гріхів (Sin City)

 Велике місто – велика самотність

                                                                    з античних джерел


Таке кіно, мабуть, і слід дивитися пізньої ночі… або на великому екрані… в суцільній темряві, що огортає і поглинає тебе… Таке кіно, переповнене жахіть і вбивств… каскадерських трюків і комп*ютерних ефектів… людських пристрастей та пороків…яке наводить смуток і пробуджує первинні інстинкти, сміливо можна назвати істинно справжнім кіно… кіно, що передає саму суть кіно, це кіно таке - як воно є…


Я кажу про фільм Роберто Родрігеса та Френка Міллера “Місто гріхів”, фантастичну історію, що побудована на трьох сюжетах коміксів Ф.Міллера, які Р. Родрігес досконало переніс у простір кіно. Критики одностайно стверджують, що це - найкраща адаптація коміксів у кінематографі. Проте віртуозна графічна побудова кадрів з найменшими нюансами світлотіней, чітка внутрішньо кадрова дія кожного епізоду, бездоганна побудова мізансцен і акторська гра на межі фолу, досконале кольорове вирішення стрічки – двобарвна гама передачі кольору на екран ( вірніше, триколірна – на чорно-білому тлі яскраві мазки кольору, які підкреслюють емоційне сприйняття: краплі крові, зелені очі, яскраво-червоні губи, золоте волосся... ) – все це стверджує, що це не досконала адаптація, а бездоганне кіно.

Не знаю, що там думають критики, які теорії зводять з приводу цієї стрічки, та мені чомусь пригадались фільми 20-х років минулого століття, коли кінематограф ще не знав звуку і був цілком зображальним мистецтвом… Коли дія і рух були основними… Мені пригадались фільми німецького експресіонізму (такі як “Кабінет доктора Калігарі” Р. Віне) – чіткою графічною композицією кадру, і французького сюрреалізму (як “Андалузький пес” Л. Бюнюеля) – відвертими цитатами – відірвана рука, око на весь екран,що його розтинає лезо бритви, і радянські фільми 20-х років (наприклад, “Панцерник Потемкін” С. Ейзенштейна) – де було свідомо розмальовано прапор у червоний колір на кожній копії фільму, не кажучи вже про графіку фільму “Іван Грозний” того ж таки Ейзенштейна. Все це якимсь дивом поєднано у “Sin City”, і все це наводить на думку, що кіно, то не тільки передача дійсності, а й велика ілюзія, як і саме наше життя…

Читай также

Disney представил трейлер приквела "Короля Льва": мультфильм о молодом Муфасе (видео)

Видео уже набрало около 5 миллионов просмотров

Украинский Marvel: в кинопрокат выходит фильм о 3-й отдельной штурмовой бригаде «Мы были рекрутами» (трейлер)

Необычный для украинского кинематографа жанр

Актриса Марго Робби станет продюсером фильма по мотивам настольной игры «Монополия»

Легендарная настолка станет блокбастером

Голливудская актриса из Украины разорвала контракт с Netflix, чтобы не играть россиянку

Теперь украинка должна выплатить компенсацию

8 самых ожидаемых премьер украинских фильмов этой весны – трейлеры

Поддержите украинского кино походом в кино

Вышел трейлер фильма об украинских писателях эпохи "расстрелянного возрождения", который снимали 10 лет (видео)

Их жизни и произведения оборвала кровавая рука тоталитарного режима

Объявлены лауреаты анти-премии «Золотая малина-2024»: главные неудачники в кинематографе

Худшие фильмы и актеры

Первый «Оскар» для Украины: как прошло вручение самой престижной кинопремии в мире

Украинский режиссер выступил с мощным заявлением

Режиссер «Дюны» исполнил последнюю волю умирающего человека, который мечтал увидеть вторую часть фильма

История трогательного поступка

Netflix выпустил трейлер нового документального сериала о событиях, которые привели к вторжению РФ в Украину (видео)

От холодной войны до прихода Путина