COSMOLOT та Леся Патока оживили міфічних істот українського фольклору в новій рекламній кампанії
COSMOLOT та Леся Патока оживили міфічних істот українського фольклору в новій рекламній кампанії || Cosmolot Official
Міні-серіал про потойбіччя — креативна кампанія COSMOLOT та української художниці по костюмам, дизайнерки та стилістки Лесі Патоки. Разом зі знайомим всім персонажом чорта, в серіалі ми побачимо історії відьми, мавки, мари, лісовика, чугайстра та богатиря.
[sun_gallery_139154]
“Ми з командою Cosmolot багато досліджували етнографію кожного створіння українського фольклору. — коментує Леся. — Адже стилістично передати риси характеру можна, глибоко занурившись не тільки в тему, а й поведінку істоти. Наші герої не просто з’являються на екрані, кожен своєю дією наближає перемогу українців. Богатир топить рашистів у Дніпрі, лісовик загострює патики в лісах, мавка, мара та відьма насилають на ворога поранення, а чугайстер смажить рашистів на вогні.”
Читай также
Журнал The Economist представил обложку-ребус на 2025 год: чего ждать
Зашифрованные символы будущих событий
Coca-Cola обновила свою культовую рождественскую рекламу с помощью ИИ (видео)
Ролик никому не понравился
В Украине начали продавать игрушки и товары для праздников в виде «Шахедов» (фото)
Дрон-камикадзе с конфетами
5 распространенных привычек, которые раздражают почти каждого человека
Вызывают дискомфорт у окружающих