glo™ презентує новий компактний девайс
glo
Бренд glo™ прагне до створення "Кращого майбутнього", розвиваючи пристрої для нагрівання тютюну та ставить перед собою мету зробити їх якомога зручнішими та стильними. Тому бренд розробив новий девайс glo™ Hyper X2 Air.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
На правах реклами
glo™ призначений для повнолітніх споживачів нікотиновмісної продукції
Бренд поки зберігає інтригу та не розкриває технічних деталей інноваційного девайсу, але вже відомо, що він доповнить серію HYPER X2. Новий glo™ стане ще компактнішим та легшим у порівнянні з HYPER X2*,при цьому продовжить радувати користувачів тривалим зарядом**. Це дає змогу ще зручніше брати glo™ з собою всюди: будь то прогулянка з друзями, а може й виїзд за місто, а значить «Свобода там, де ти».
Україна стане першою країною в світі, в якій glo™ Hyper X2 Air з’явиться у продажу, він буде доступний вже у квітні. Передзамовити новинку можна вже зараз на сайті glo™, додатково першим 1000 найвідданішим повнолітнім користувачам бренд підготував особливий комплімент, всі, хто з 6 березня по 10 квітня 2023 року залишать заявку та придбають пристрій, отримають*** сертифікат на враження.
Бренд не тільки постійно радує своїх користувачів інноваційними новинками, але й вважає необхідним підтримувати популяризацію української культури. Завдяки масштабному проєкту "Мапа української ідентичності", бренд glo™ дослідив якості сучасних українців та не зупинився на досягнутому, адже побачив головну особливість – бажання самоідентифікації через мову. Тому бренд продовжує сприяти дослідженню української культури в проєкті «Глосарій», що ставить на меті віднайти найвиразніші та цікаві українські слова.
* glo™ Hyper X2 Air на 25% легший, ніж glo™ HYPERX2
** До 20 сесій без підзарядки. За умови повністю зарядженого акумулятора та може відрізнятися в залежності від поведінки користувача.
***Спеціальна пропозиція діє з 6 березня по 10 квітня 2023 року. Кількість подарунків обмежена. Деталі за посиланням. glo™ призначений для повнолітніх споживачів нікотиновмісної продукції.
Читай также
Журнал The Economist представил обложку-ребус на 2025 год: чего ждать
Зашифрованные символы будущих событий
Coca-Cola обновила свою культовую рождественскую рекламу с помощью ИИ (видео)
Ролик никому не понравился
В Украине начали продавать игрушки и товары для праздников в виде «Шахедов» (фото)
Дрон-камикадзе с конфетами
5 распространенных привычек, которые раздражают почти каждого человека
Вызывают дискомфорт у окружающих