Бренд glo™ створив Глосарій живої української мови

На правах реклами.
glo™ призначений для повнолітніх споживачів нікотиновмісної продукції.

Подпишитесь на канал Gloss.ua в Telegram.

Мова є важливою складовою суспільства, що допомагає ідентифікувати свою особистість та краще зрозуміти свою історію. Словами ми описуємо емоції, події, ними ми констатуємо факти та мріємо. В продовження проєкту Мапа української ідентичності, бренд glo™ заглибився в українську мову та разом з професійним філологом провів дослідження, щоб результати проєкту були якомога актуальними. На основі цих знань створилася підбірка українських відповідників та з’явився “Глосарій” — зібрання важливих та цікавих слів, щоб кожний мав можливість розвивати свій щоденний лексикон.

Виявилось, що значну долю мовлення середньостатистичних українців займають англіцизми та русизми. Мова розвивається з плином часу, а сучасна глобалізація спричинила інтеграцію іншомовних слів у професійне та повсякденне спілкування. Результатом цього стало те, що українські відповідники почали забуватися чи просто не використовуватися. Виокремивши цю особливість сучасної мови, команда, окрім колоритних українських слів, додала до “Глосарія” влучні відповідники суржику, русизмам та англіцизмам. Подібні знання допомагають замість імпортувикористовувати своє рідне.

Головна мета «Глосарія» – допомогти українцям виражати свої думки та почуття завдяки живій українській мові. Тому результатом проєкту стала підбірка 100 унікальних слів, яку опублікували у окремому спецпроєкті на The Village.

Щоб зібрати виняткові говірки з різних куточків країни, до проєкту залучили і читачів The Village. Понад дві тисячі людей запропонували своє особливе слово, що, на їхню думку, збагатить мовлення інших. Таким чином, колоритні діалектизми не зосереджуватимуться у кордонах певного регіону, а поширюватимуться серед читачів по всій Україні. Під час опитування виявилося, що українці знають та люблять рідкісні мовні вихиляси. Саме завдяки цьому до глосарія потрапили такі слова як варцаб, дефіляда, коцик, осоння та реченець.

Проєкт, який запустив бренд glo™ разом із медіа The Village, підтвердив живучість та квітучість української мови. Цю тему цікаво вивчати та досліджувати не тільки філологам, а й суспільству. Українці знають та цінують свою рідну мову, згадують неординарні синоніми до звичайних слів та готові ділитися своїми знаннями, поширюючи їх серед інших. Бренд glo™ сподівається, що проєкт буде продовжувати жити, а Глосарій допоможе розвивати вокабуляр багатьом українцям.

Читай также

В Индии женщина подала в суд на мужа из-за того, что он любил кошку сильнее, чем ее

Животное стало причиной скандалов и травм

Успех начинается с команды: как "Аврора" создает условия и возможности для развития и карьерного роста

Украина в топ-15 на PornHub: порносайт подвел итоги года и раскрыл самые популярные категории

44% украинских пользователей – женщины 

Самые популярные запросы в Google в 2024 году: чем интересовались украинцы

Персоны, товары и термины, которые искали весь год

8 идей новогоднего декора кроме елки: как создать праздничное настроение (фото)

Порадуйте себя и близких 

Купил – поюзал – утилизировал: новая экоинициатива оʼgо

Выходные дни и праздники в декабре 2024 года: календарь событий

Насыщенный месяц

Ученые установили, что мужчины и женщины имеют разные виды памяти

Женщины запоминают все детали

MrBeast стал самым высокооплачиваемым блогером планеты в 2024 году

Кто еще попал в список самых богатых

Оксфордский словарь выбрал brain rot словом 2024 года: что значит этот термин

С английского - "гниение мозга"