Pepsi презентує новий візуальний стиль в Україні
Бренд Pepsi представив свіжий оновлений образ, що знаменує собою перший масштабний візуальний редизайн за останні 14 років. Ця захоплива трансформація вже відбувається по всій Україні, і продукт у сміливій та сучасній айдентиці вже доступний у крамницях.
Pepsi з гордістю оголошує про запуск в Україні свого нового дизайну, який є частиною глобальної кампанії, розгорнутої у більш ніж 120 країнах світу. Переосмислений логотип Pepsi з яскравими електричними синім та чорним кольорами знаменує динамічний крок бренда у нову еру.
Оновлений логотип, який продумано поєднує елементи спадщини Pepsi із сучасним стилем, сприятиме зміцненню позиції бренда на ринку. За допомогою оновлення своєї культової кольорової гами та впровадження модернізованого логотипу з вібруючим пульсом, Pepsi прагне встановити більш глибокий зв'язок зі своєю аудиторією.
В Україні новий Pepsi — не просто напій, а запрошення відчути відданість бренда інноваціям та захопленню, яке можна знайти навіть у повсякденних моментах. Бренд продовжує взаємодіяти зі своїми споживачами через спільні захоплення, запрошуючи насолодитися яскравим смаком та незабутніми враженнями.
Читай также
Олимпийский огонь в день открытия летних Игр в Париже пронесет дрэг-квин (фото)
Это решение вызвало волну недовольства
В день 38-й годовщины катастрофы на ЧАЭС вышел новый трейлер игры S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (видео)
С украинской озвучкой!
Украинские разработчики представили новую хоррор игру F20, где главные роли сыграли известные военные (видео)
Игроку придется столкнуться с непонятными явлениями сверхъестественного происхождения и «всеми естественными человеческими страхами»
Миллионер отказался от своих денег, чтобы снова заработать $1 000 000 с нуля: что пошло не так
Хотел доказать, что разбогатеть может каждый
Психолог рассказала, как сформировать здоровые отношения в рабочем коллективе
Комфорт на работе - залог эффективности