Pepsi презентує новий візуальний стиль в Україні
Бренд Pepsi представив свіжий оновлений образ, що знаменує собою перший масштабний візуальний редизайн за останні 14 років. Ця захоплива трансформація вже відбувається по всій Україні, і продукт у сміливій та сучасній айдентиці вже доступний у крамницях.
Pepsi з гордістю оголошує про запуск в Україні свого нового дизайну, який є частиною глобальної кампанії, розгорнутої у більш ніж 120 країнах світу. Переосмислений логотип Pepsi з яскравими електричними синім та чорним кольорами знаменує динамічний крок бренда у нову еру.
Оновлений логотип, який продумано поєднує елементи спадщини Pepsi із сучасним стилем, сприятиме зміцненню позиції бренда на ринку. За допомогою оновлення своєї культової кольорової гами та впровадження модернізованого логотипу з вібруючим пульсом, Pepsi прагне встановити більш глибокий зв'язок зі своєю аудиторією.
В Україні новий Pepsi — не просто напій, а запрошення відчути відданість бренда інноваціям та захопленню, яке можна знайти навіть у повсякденних моментах. Бренд продовжує взаємодіяти зі своїми споживачами через спільні захоплення, запрошуючи насолодитися яскравим смаком та незабутніми враженнями.
Читай также
MrBeast стал самым высокооплачиваемым блогером планеты в 2024 году
Кто еще попал в список самых богатых
Оксфордский словарь выбрал brain rot словом 2024 года: что значит этот термин
С английского - "гниение мозга"
В сети рассекретили имя мужчины, который должен был стать героем шоу «Холостяк-13» вместо Терена (фото)
Секс-символ ВСУ
В Австралии приняли первый в мире закон о запрете социальных сетей для детей до 16 лет
Штрафы до 32 миллионов долларов
Журнал The Economist представил обложку-ребус на 2025 год: чего ждать
Зашифрованные символы будущих событий
Coca-Cola обновила свою культовую рождественскую рекламу с помощью ИИ (видео)
Ролик никому не понравился
В Украине начали продавать игрушки и товары для праздников в виде «Шахедов» (фото)
Дрон-камикадзе с конфетами