Презентація Bud в Україні – сенсація на «Сенсації»
Sensation - провідний танцювальний фестиваль планети, найочікуваніша подія для шанувальників електронної музики по всьому світу. Унікальною особливістю Sensation є білий дрес-код, завдяки якому кожен відвідувач стає частиною чарівного і неповторного дійства. У кожному з міст, де проходить Sensation, ви ніколи не побачите те саме шоу двічі. Цього року Києву пощастило приймати шоу з новою концепцією Innerspace, згідно якої всі елементи вистави підпорядковані духовності й внутрішньому світу людини, а генеральним спонсором фестивалю в Україні виступила торгова марка Bud. Автори шоу вважають його своїм кращим творінням за всі 12 років існування Sensation. Центральна сцена, що постійно обертається, повітряні акробати, піротехнічні й водні номери, рухливі декорації, а також неймовірне світлове шоу зробили видовище справді незабутнім.
Офіційна презентація Bud в Україні відбулася на Sensation Bud pre-party, гості якої змогли не лише продегустувати легендарне пиво, але й зануритися в неповторну атмосферу Bud. Винятково популярною серед відвідувачів фестивалю стала фото-зона Bud, в якій кожен охочий міг відчути себе королем. А на основному танцполі гостей вечірки збирав BUD бар.
Поява Bud на Sensation як генерального спонсора додала у фестиваль цього року нову родзинку, ставши своєрідною сенсацією на «Сенсації».