Окупанти перетворили український супермаркет "Сільпо" на "Ситний маркет" (фото)
Окупанти перетворили український супермаркет "Сільпо" на "Ситний маркет" || ru.foursquare.com
Один із магазинів української мережі супермаркетів "Сільпо" російські окупанти вирішили змінити під свої російські стандарти. На тимчасово окупованій території Херсона в приміщенні ЦУМу продуктовий магазин "Сільпо" 7 червня перетворився на так званий "Сытний маркет". Про це стало відомо із соцмереж від місцевих жителів та від директорки з маркетингу в "Сільпо" Катерини Огуряєвої.
Не забудьте підписатися на канал Gloss.ua в Telegram.
Супермаркет вибрали не традиційний, а дизайнерський. Ця точка продажу була оновлена за участю представників Благодійного фонду імені Поліни (Пелагеї) Райко у стилі наївного мистецтва. До війни тут у приміщенні на колонах зображення малювали вручну.
Весь задум інтер'єру присвячений українським художникам-аматорам і творчості української живописиці Поліни Райко, яка народилася в 1928 році в невеликому місті Олешки Херсонської області, почала малювати через особисту трагедію у 70 років і працювала в стилі наїву.
Оновлений дизайнерський "Сільпо" у Херсоні відкрився після реконструкції наприкінці 2020 року.
@olgam2705 Херсон 07 червня 2022 р
♬ оригинальный звук - Мамина царапинка🙂
Читайте також:
- Зворушлива історія, як рестлер Джон Сіна зустрівся з біженцем з Маріуполя.
- Новий "тренд": росіяни крадуть українські пісні та видають за свої.
- У Японії намагаються проклясти Володимира Путіна.
Читай також
Штрафи до 3400 грн: Кабмін пропонує посилити покарання за порушення комендантської години
Обмеження та винятки
За тварин в авто штрафуватимуть та позбавлятимуть волі: у КМДА нагадали про покарання для водіїв
Деталі
В Україну йде 38-градусна спека: де і коли очікується пік температури
Краще обмежити перебування на вулиці з 12:00 до 16:00
В Україну йдуть дощі та грози: синоптик попередила, в яких областях зіпсується погода
На кого чекають вихідні з грозовими дощами
У яких районах Києва найбільше зросла вартість оренди житла – дослідження
Ціни зростають, а попит – падає