Креативники з Великобританії розробили рекламну кампанію для UNITED24
campaignlive.co.uk
Одне з найбільших креативних агенцій Великобританії Pablo розробило рекламну кампанію для платформи United24. Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
UNITED24 – це фандрейзингова платформа для збору пожертв на підтримку України. Усі бажаючі з будь-якої країни можуть пожертвувати гроші та отримати звіт про зібрані кошти.
Гроші надходять на офіційні рахунки НБУ, прив'язані до міністерств. Пожертвувати можна на один із трьох напрямків: армію та розмінування, гуманітарну та медичну допомогу чи відновлення України.
Креативники Pablo, які працюють з Adidas, Nutella, Citroëen та іншими відомими брендами, створили туристичні постери у ретро-стилі, які запрошують до України та показують історичні будівлі та туристичні місця, зруйновані російськими ракетами. За допомогою QR-коду можна зробити внесок на відновлення України.
Рекламна компанія вже потрапила до шорт-листу британського видання PR Week, присвяченого індустрії піару та комунікацій.
Читай також
Титул «Міс Франція – 2025» здобула найстарша учасниця за всю історію конкурсу (фото)
На конкурсі «Міс Світу» на неї можуть чекати проблеми
Чому кава дорожчає: ціни на арабіку досягли історичного максимуму
Споживачі відчують зростання цін вже з наступного року
Син Трампа опублікував зухвале відео, де його батько штурхає Зеленського з обкладинки Time
Не перша провокація з боку Дональда молодшого
З лабораторії в Австралії зникли 323 флакони зі смертельними вірусами
Було порушено протоколи безпеки
20-річна модель здобула титул «Міс Україна 2024»: вона представить країну на конкурсі «Міс Світу» (фото)
Киянка, спортсменка, танцівниця
Шольц приїхав до Києва із сріблястою валізою: українці створили сотні мемів, вгадуючи що всередині
Що у валізі розповів і сам канцлер