Креативники з Великобританії розробили рекламну кампанію для UNITED24
campaignlive.co.uk
Одне з найбільших креативних агенцій Великобританії Pablo розробило рекламну кампанію для платформи United24. Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
UNITED24 – це фандрейзингова платформа для збору пожертв на підтримку України. Усі бажаючі з будь-якої країни можуть пожертвувати гроші та отримати звіт про зібрані кошти.
Гроші надходять на офіційні рахунки НБУ, прив'язані до міністерств. Пожертвувати можна на один із трьох напрямків: армію та розмінування, гуманітарну та медичну допомогу чи відновлення України.
Креативники Pablo, які працюють з Adidas, Nutella, Citroëen та іншими відомими брендами, створили туристичні постери у ретро-стилі, які запрошують до України та показують історичні будівлі та туристичні місця, зруйновані російськими ракетами. За допомогою QR-коду можна зробити внесок на відновлення України.
Рекламна компанія вже потрапила до шорт-листу британського видання PR Week, присвяченого індустрії піару та комунікацій.
Читай також
На ЧАЕС виявили грибок, який поглинає радіацію та перетворює її на енергію
Чим він допоможе людям у космосі
Американська криптоплатформа Polymarket перетворила війну в Україні на азартну гру з великими ставками
Чи можуть багатомільйонні ставки впливати на перебіг війни
"Справжній зрадник": чиновники США відреагували на злив розмови Віткоффа з помічником Путіна
Віткофф дає поради диктатору РФ
“Новий Зір” переміг на премії EPHA Awards 2025: українська клініка вперше отримала нагороду від організації світового рівня
Західні ЗМІ опублікували деталі нового плану завершення російсько-української війни
Нові та старі вимоги
Примусова доставка військовозобов'язаних – законна: у ТЦК розповіли про проблеми мобілізації
Повістки неефективні
Влада обговорює законопроект, який дозволяє ширше використовувати російську мову в Україні
Повідомив нардеп В'ятрович