Rozetka буде випускати вино під власною торговою маркою
Один із найбільших українських онлайн-рітейлерів Rozetka збирається випускати вина під власною торговою маркою, повідомила прес-служба компанії для LIGA.net.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
У компанії заявили, що частка українських вин в асортименті Rozetka у 2022 році зросла до 20%, а їхній товарообіг зріс удвічі порівняно з 2021 роком.
Найвищі показники продажів українських вин спостерігалися у жовтні-грудні, а найбільше українців цікавлять вина у нижніх та середніх цінових сегментах. Середній "винний" чек на Rozetka - 150 грн.
«Незабаром наші споживачі зможуть скуштувати вино власної торгової марки Rozetka», - повідомили рітейлер. Також Rozetka планує запустити власну ТМ питної води.
Читай також
На ЧАЕС виявили грибок, який поглинає радіацію та перетворює її на енергію
Чим він допоможе людям у космосі
Американська криптоплатформа Polymarket перетворила війну в Україні на азартну гру з великими ставками
Чи можуть багатомільйонні ставки впливати на перебіг війни
"Справжній зрадник": чиновники США відреагували на злив розмови Віткоффа з помічником Путіна
Віткофф дає поради диктатору РФ
“Новий Зір” переміг на премії EPHA Awards 2025: українська клініка вперше отримала нагороду від організації світового рівня
Західні ЗМІ опублікували деталі нового плану завершення російсько-української війни
Нові та старі вимоги
Примусова доставка військовозобов'язаних – законна: у ТЦК розповіли про проблеми мобілізації
Повістки неефективні
Влада обговорює законопроект, який дозволяє ширше використовувати російську мову в Україні
Повідомив нардеп В'ятрович