Rozetka буде випускати вино під власною торговою маркою
Один із найбільших українських онлайн-рітейлерів Rozetka збирається випускати вина під власною торговою маркою, повідомила прес-служба компанії для LIGA.net.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
У компанії заявили, що частка українських вин в асортименті Rozetka у 2022 році зросла до 20%, а їхній товарообіг зріс удвічі порівняно з 2021 роком.
Найвищі показники продажів українських вин спостерігалися у жовтні-грудні, а найбільше українців цікавлять вина у нижніх та середніх цінових сегментах. Середній "винний" чек на Rozetka - 150 грн.
«Незабаром наші споживачі зможуть скуштувати вино власної торгової марки Rozetka», - повідомили рітейлер. Також Rozetka планує запустити власну ТМ питної води.
Читай також
Титул «Міс Франція – 2025» здобула найстарша учасниця за всю історію конкурсу (фото)
На конкурсі «Міс Світу» на неї можуть чекати проблеми
Чому кава дорожчає: ціни на арабіку досягли історичного максимуму
Споживачі відчують зростання цін вже з наступного року
Син Трампа опублікував зухвале відео, де його батько штурхає Зеленського з обкладинки Time
Не перша провокація з боку Дональда молодшого
З лабораторії в Австралії зникли 323 флакони зі смертельними вірусами
Було порушено протоколи безпеки
20-річна модель здобула титул «Міс Україна 2024»: вона представить країну на конкурсі «Міс Світу» (фото)
Киянка, спортсменка, танцівниця
Шольц приїхав до Києва із сріблястою валізою: українці створили сотні мемів, вгадуючи що всередині
Що у валізі розповів і сам канцлер