Rozetka буде випускати вино під власною торговою маркою
Один із найбільших українських онлайн-рітейлерів Rozetka збирається випускати вина під власною торговою маркою, повідомила прес-служба компанії для LIGA.net.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
У компанії заявили, що частка українських вин в асортименті Rozetka у 2022 році зросла до 20%, а їхній товарообіг зріс удвічі порівняно з 2021 роком.
Найвищі показники продажів українських вин спостерігалися у жовтні-грудні, а найбільше українців цікавлять вина у нижніх та середніх цінових сегментах. Середній "винний" чек на Rozetka - 150 грн.
«Незабаром наші споживачі зможуть скуштувати вино власної торгової марки Rozetka», - повідомили рітейлер. Також Rozetka планує запустити власну ТМ питної води.
Читай також
Італійське село пропонує будинки за 1 долар американцям, розчарованим результатами виборів у США
Це вам не повномасштабна війна
Тоталізатор, що передбачив перемогу Трампа, приймає ставки на ймовірність ядерного вибуху до кінця року
Ставок прийнято на 1,6 млн доларів
Більше половини українців хочуть швидкого припинення війни шляхом переговорів із РФ
Вперше з початку війни
Forbes Ukraine опублікував рейтинг найбільших приватних компаній України
З виручкою від 4,7 мільярда гривень
Президентські вибори в Україні можуть відбутися 25 травня 2025 року
The Economist оцінює шанси двох кандидатів
В РФ ухвалили закон про мільйонні штрафи за "пропаганду чайлдфрі"
Про небажання мати дітей можна говорити лише у трьох випадках
На упаковках популярних дитячих ляльок помилково надрукували посилання на порносайт
Виробник просить вибачення
Волонтер Сергій Стерненко заявив, що його оголосили у розшук за вказівкою головкому Сирського
Через жорстку критику військового керівництва