Український стартап Zeely залучив $1 мільйон інвестицій
Український стартап Zeely, який розробляє програму на основі штучного інтелекту для створення та просування сторінок малого та середнього бізнесу в соцмережах, залучив $1 млн інвестицій. Про це пише TechCrunch.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
Zeely - це мобільний додаток, що дозволяє малим підприємствам стартувати з онлайн-продажами. З його допомогою можна побудувати вебстор і за кілька хвилин запустити промо на Facebook, Instagram, Google і TikTok за допомогою штучного інтелекту.
Стартап Zeely заснували українці Дмитро та Ярослав Самойлюк та Аліна Бондаренко, які раніше потрапили до списку молодих лідерів 30 under 30 у Європі за версією Forbes.
До списку нових спонсорів Zeely увійшли українські VC Vesna.Capital, Angel One Fund (український фонд), Imaguru Ventures та Мурат Абдрахманов (інвестор Udemy), Адріан Дж. Сливоцький (партнер Oliver Wyman) та ZAS Ventures. Компанія стверджує, що цього року вона досягне ARR у розмірі $3 млн.
Вартість щомісячної підписки починається з $19,99, проте, за словами співзасновниці Аліни Бондаренко, більшість латиноамериканських користувачів обирають безкоштовну версію продукту. Зараз 80% платних користувачів програми зі США та Великобританії. Додаток використовують компанії зі сфери послуг, таких як салони краси та догляду, автосервіси, роздрібні торговці та інші. За словами співзасновника фонду ZAS Ventures Андрія Зінчука, загалом їх понад 8000, а MRR (регулярний щомісячний дохід) продукту становить понад $45 000, темпи зростання — 150% щоквартально.
Теги: новини України , стартап , технології , прикладна програма , інвестиції