У команду Джо Байдена шукають спеціаліста з мемів: вимоги до кандидата та зарплата
У США команда, яка працює над виборчою кампанією президента США Джозефа Байдена, розмістила цікаву вакансію на сайті з пошуку роботи Lever. Там шукають контент-спеціаліста з мемів.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
В описі сказано, що команда Байдена шукає людину, яка «ініціюватиме і керуватиме повсякденними операціями щодо залучення популярного контенту в інтернеті та сторінок з мемами на ряді платформ».
Вимоги до кандидата на посаду:
- не менше двох років досвіду в медіа чи індустрії розваг;
- ґрунтовне розуміння ландшафту цифрових медіа та здатність потрапляти в онлайн-тренди;
- надзвичайна креативність у розробці ідей для контенту та розробки стратегії;
- здатність залишатися організованим, керуючи кількома проектами, що рухаються з різною швидкістю;
- розуміння, який контент відповідатиме цілям кампанії та інтересам аудиторії тощо.
Що стосується зарплати експерта з мемів, то передвиборчий штаб Байдена готовий платити від $65 000 до $85 000 на рік. При цьому претендент на посаду має бути обов'язково щеплений від COVID-19.
Крім того, фахівцю доведеться переїхати до Вілмінгтона в штаті Делавер, де знаходиться штаб-квартира команди Байдена.
ЗМІ зазначають, що команда Байдена, як і інші політичні команди, вже використовувала меми у передвиборній кампанії у 2020 році. Тоді в Мережі поширили мем, відомий на Заході, як "Темний Брендон" (Dark Brandon) – тільки в образі героя з очима-лазерами був Байден.
Теги: світові новини , сша , вибори в сша , Байден , меми , вакансія