adidas відкриває нові можливості для жінок у спорті у рамках кампанії Impossible is Nothing

Кампанія ADIDAS IMPOSSIBLE IS NOTHING* || ADIDAS

adidas починає наступний розділ кампанії "Impossible is Nothing*" і представляє нові моделі, створені змінювати звичне уявлення про спортивний одяг

Колекція спортивних бра adidas створена спільно з провідними жінками-спортсменками, а також за участю команди вчених, які вивчили вплив правильної підтримки грудей на здоров'я та результати у спорті. Згідно з дослідженням adidas та Портсмутського університету, неправильно підібрані бра здатні викликати небезпечні розтягнення шкіри, а також зміщення грудей під час інтенсивних фізичних навантажень.

Бра будуть представлені в трьох основних лінійках:

Моделі виготовлені з дихаючого матеріалу з технологією AEROREADY. Спеціальна конструкція дозволяє регулювати посадку, рівномірно розподіляючи навантаження, а гладкі внутрішні шви запобігають натиранню.

Героїнями локальної кампанії стали каратистка Анжеліка Терлюга, веслувальниця-каноїстка Людмила Лузан та фехтувальниця на візках Наталія Морквич.

До нової колекції adidas увійшли силуети спортивних бра, що дозволяють підібрати модель залежно від індивідуальних потреб та типів навантаження. Три основні лінії:

В рамках кампанії "Impossible is Nothing*" adidas представить відео "I'm Possible**", яке буде доступне з 14 лютого на сторінці instagram.com/adidasukraine.

Колекція спортивних бра вже доступна у магазинах adidas та на сайті adidas.ua.

Сторінка adidas в соціальних мережах: Instagram.

* Неможливе можливо
** Мені можливо

Читай также

Самая модная верхняя одежда этой осени по версии Vogue: 5 стильных идей

Оригинальные способы утеплиться 

Nike представила кроссовки Mind, которые стимулируют работу мозга

Бренд SKIMS Ким Кардашьян выпустили нижнее белье с имитацией волос разных оттенков (фото)

Их уже раскупили

Aston Martin представил роскошную детскую коляску стоимостью $3000 (фото)

Продумана каждая деталь

Кому достанется модная империя и многомиллиардное состояние Джорджо Армани: наследство легендарного дизайнера

У него не было партнера и детей

Ким Кардашьян и ее 69-летняя мама снялись в рекламе купальников SKIMS x Roberto Cavalli (фото)

Hermès выпустил первые в своей истории наушники: особенности и цена

По цене автомобиля

Самые актуальные босоножки этого лета и с чем их носить

Комфорт и практичность 

Zara продолжает работать в РФ под другими вывесками: Financial Times разоблачил схему

Компания изначально готовилась к возвращению в Россию

Бренд Maison Margiela на своем показе представил майку из пакета: цена и фото

Несложно повторить