Дві провідні тютюнові компанії світу визнали спонсорами війни в Україні
НАЗК
Національне агентство із запобігання корупції (НАЗК) додало до списку міжнародних спонсорів війни дві найбільші тютюнові компанії Philip Morris International та Japan Tobacco International. Вони продовжують вести бізнес у Росії і сплачують величезні податки до її бюджету.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
«Philip Morris International — американська глобальна сигаретна і тютюнова компанія, яка продає свою продукцію в понад 180 країнах світу, найвідоміші марки: Marlboro, Parliament, Bond, Chesterfield, L&M, Next, HEETS (тютюнові стіки для електронної системи нагрівання тютюну IQOS). У росії Philip Morris International представлена двома афілійованими компаніями: фабриками АТ "Филип Моррис Ижора" в Ленінградській області та філією АТ "Филип Моррис Ижора" "Филип Моррис Ижора Кубань" у Краснодарі, а також організацією ТОВ "Филип Моррис Сейлз енд Маркетинг" з філіями приблизно в 100 містах країни», – уточнили в НАЗК.
Частка цих марок на ринку Росії склала 30,1% у 2019 році. Загальний обсяг інвестицій Philip Morris International у країні-агресорі перевищує $2 млрд. Спонсор війни, починаючи з 2017 року, виготовляє тютюнові стоки для IQOS на території фабрики в Ленінградській області, куди вже інвестували понад 14 млрд руб. Загальний обсяг інвестицій у фабрику, відкриту в Ленінградській області на початку 2000 року, становить понад $1,1 млрд.
«Згідно з даними фінансової звітності російського підрозділу Philip Morris, виручка компанії у перший рік повномасштабного вторгнення рф в Україну зросла на 8% до 140,3 млрд руб., а чистий прибуток до 48,2 млрд руб., що на 45% більше, ніж у 2021 році. Відповідно, податку на прибуток до бюджету агресора було сплачено на суму понад 136 млн дол. США», – йдеться у повідомленні.
Japan Tobacco International (JTI), у свою чергу, є лідером тютюнового ринку в Росії (частка ринку близько 34,9%). Вона є однією з найбільших компаній FMCG у країні за обсягом продажу. У портфель компанії на російському ринку входять міжнародні бренди Winston, LD, Mevius, Camel, Sobranie та російські марки "Донський тютюн", Kiss, Play, "Петро I", "Трійка" та інші.
Зазначається, що за останні 20 років інвестиції JTI в економіку РФ перевищили 4,6 млрд. доларів. Податкові платежі компанії 2020 року забезпечили 1,4% доходу федерального бюджету РФ. Сама компанія заявляла про те, що російський ринок генерував близько 2 млрд дол. США у 2022 році для JT групи або приблизно 11% її консолідованого доходу за 2022 рік.
Читай також
Титул «Міс Франція – 2025» здобула найстарша учасниця за всю історію конкурсу (фото)
На конкурсі «Міс Світу» на неї можуть чекати проблеми
Чому кава дорожчає: ціни на арабіку досягли історичного максимуму
Споживачі відчують зростання цін вже з наступного року
Син Трампа опублікував зухвале відео, де його батько штурхає Зеленського з обкладинки Time
Не перша провокація з боку Дональда молодшого
З лабораторії в Австралії зникли 323 флакони зі смертельними вірусами
Було порушено протоколи безпеки
20-річна модель здобула титул «Міс Україна 2024»: вона представить країну на конкурсі «Міс Світу» (фото)
Киянка, спортсменка, танцівниця
Шольц приїхав до Києва із сріблястою валізою: українці створили сотні мемів, вгадуючи що всередині
Що у валізі розповів і сам канцлер