Дві провідні тютюнові компанії світу визнали спонсорами війни в Україні

НАЗК

Національне агентство із запобігання корупції (НАЗК) додало до списку міжнародних спонсорів війни дві найбільші тютюнові компанії Philip Morris International та Japan Tobacco International. Вони продовжують вести бізнес у Росії і сплачують величезні податки до її бюджету.

Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.

«Philip Morris International — американська глобальна сигаретна і тютюнова компанія, яка продає свою продукцію в понад 180 країнах світу, найвідоміші марки: Marlboro, Parliament, Bond, Chesterfield, L&M, Next, HEETS (тютюнові стіки для електронної системи нагрівання тютюну IQOS). У росії Philip Morris International представлена двома афілійованими компаніями: фабриками АТ "Филип Моррис Ижора" в Ленінградській області та філією АТ "Филип Моррис Ижора" "Филип Моррис Ижора Кубань" у Краснодарі, а також організацією ТОВ "Филип Моррис Сейлз енд Маркетинг" з філіями приблизно в 100 містах країни», – уточнили в НАЗК.

Частка цих марок на ринку Росії склала 30,1% у 2019 році. Загальний обсяг інвестицій Philip Morris International у країні-агресорі перевищує $2 млрд. Спонсор війни, починаючи з 2017 року, виготовляє тютюнові стоки для IQOS на території фабрики в Ленінградській області, куди вже інвестували понад 14 млрд руб. Загальний обсяг інвестицій у фабрику, відкриту в Ленінградській області на початку 2000 року, становить понад $1,1 млрд.

«Згідно з даними фінансової звітності російського підрозділу Philip Morris, виручка компанії у перший рік повномасштабного вторгнення рф в Україну зросла на 8% до 140,3 млрд руб., а чистий прибуток до 48,2 млрд руб., що на 45% більше, ніж у 2021 році. Відповідно, податку на прибуток до бюджету агресора було сплачено на суму понад 136 млн дол. США», – йдеться у повідомленні.

Japan Tobacco International (JTI), у свою чергу, є лідером тютюнового ринку в Росії (частка ринку близько 34,9%). Вона є однією з найбільших компаній FMCG у країні за обсягом продажу. У портфель компанії на російському ринку входять міжнародні бренди Winston, LD, Mevius, Camel, Sobranie та російські марки "Донський тютюн", Kiss, Play, "Петро I", "Трійка" та інші.

Зазначається, що за останні 20 років інвестиції JTI в економіку РФ перевищили 4,6 млрд. доларів. Податкові платежі компанії 2020 року забезпечили 1,4% доходу федерального бюджету РФ. Сама компанія заявляла про те, що російський ринок генерував близько 2 млрд дол. США у 2022 році для JT групи або приблизно 11% її консолідованого доходу за 2022 рік.

Читай також

Італійське село пропонує будинки за 1 долар американцям, розчарованим результатами виборів у США

Це вам не повномасштабна війна

Тоталізатор, що передбачив перемогу Трампа, приймає ставки на ймовірність ядерного вибуху до кінця року

Ставок прийнято на 1,6 млн доларів

Більше половини українців хочуть швидкого припинення війни шляхом переговорів із РФ

Вперше з початку війни

Підприємці, які не мають доступу до Інтернету, вимушено припинять роботу з 2025 року

Причина

Forbes Ukraine опублікував рейтинг найбільших приватних компаній України

З виручкою від 4,7 мільярда гривень

Президентські вибори в Україні можуть відбутися 25 травня 2025 року

The Economist оцінює шанси двох кандидатів

В РФ ухвалили закон про мільйонні штрафи за "пропаганду чайлдфрі"

Про небажання мати дітей можна говорити лише у трьох випадках

На упаковках популярних дитячих ляльок помилково надрукували посилання на порносайт

Виробник просить вибачення

У МОН заявили, що вища освіта в Україні має коштувати дорожче

Мінімум три тисячі євро

Волонтер Сергій Стерненко заявив, що його оголосили у розшук за вказівкою головкому Сирського

Через жорстку критику військового керівництва