У чому причина популярності віскі Гленморанж

Гленморанж — шотландський односолодовий віскі витримкою 18 та 25 років. Віскікурня входить в категорію гайлендських і має найвищі перегінні куби серед виробництв Шотландії. Попри те, що ціна за пляшку не дуже бюджетна, бренд залишається улюбленим для багатьох людей завдяки досконалій рецептурі та якісним складовим. 

Історія створення

За легендами, виробництво алкоголю в Тейні почалось за часів Середньовіччя. Перший спогад про підприємство був знайдений у писемних джерелах 1703 року. Пізніше пивоварню викупив Вільям Матсон. Новий власник перейменував компанію на Glenmorangie та перекваліфікував її у спиртзавод, де розташував два саморобних перегонних куби. На початку ХХ століття завод купила родина Макдональдів. Станом на 2009 рік підприємство вже мало 12 кубів. Після того як компанію знову продали, на цей раз французам, назви продуктів почали звучати їх мовою. Це було дуже незвичайне рішення, адже віскі традиційно асоціюється з Шотландією, але зіграло свою роль на ринку та збільшило увагу до бренду та популярність. Зараз компанія має величезні продажі та виробництво односолодового, на рік випускається близько 10 мільйонів пляшок.

Виробництво віскі

Джерело Тарлогі Спрінгс вже століттями є «постачальником» води на виробництво. Ячмінне зерно компанія закуповує у місцевого кооперативу фермерів. На заводі розташовані найвищі в Шотландії перегонні куби, які сягають 8 м. «Шістнадцять чоловіків Тейна» — цей вислів став дуже відомим серед поціновувачів віскі, адже десятиліттями компанія мала 16 постійних працівників, які щодня займались перегонкою спирту, а відпочивали лише на різдвяні свята. Із 2009 року на виробництві працює 24 людини, яких в рекламних кампаніях та на етикетках називають просто «Чоловіки Тейна». Бренд виробляє власні бочки з білого дуба, які дає в оренду іншим відомим компаніям для того, щоб вони 4 роки зберігали там бурбон. Після цього їх забирають назад. Саме в цих бочках дозріває віскі, що робить його смак особливим та цікавим.

Чому варто купити продукцію Гленморанж

Тож за які основні критерії споживачі обирають продукцію Гленморанж? Ось перелік основних плюсів бренду, які вже десятиліттями приваблюють людей:

  1. цікава рецептура;
  2. високий контроль якості складових, спирту, води та ячмінного зерна;
  3. багата історія компанії, яка століттями розвивалася та вдосконалювалася;
  4. продукція розповсюджена, знайти пляшечку односолодового легко можна на сайті маркету алкогольних штук MAUDAU та у великих наземних магазинах;
  5. високі бали на міжнародних змаганнях та від експертів з алкоголю;
  6. популярність та цікава рекламна кампанія, яка поширилась навіть на культурні продукти. Внаслідок цього вийшов музичний альбом під назвою «Шістнадцять чоловіків Тейна» виконавця Аллана Голдсворта.

 

Саме тому можна сміливо рекомендувати бренд друзям та знайомим або подарувати пляшечку на свято людині, яка любить віскі.

Читай також

Технології, що змінюють індустрію фаст-фуду: автоматизація обслуговування та покращення клієнтського досвіду

Еволюція систем РЕБ: від глушників до протидії кіберзагрозам

Стильні чоловічі кеди: як вибрати ідеальну пару для будь-якого образу

ТОП-5 аксесуарів для дронів, які вам точно потрібні

Нові правила у догляді за собою: сучасні тренди в галузі інтимного комфорту та здоров'я

Балконні двері: Як обрати надійні, функціональні та енергоефективні рішення для вашого дому

Як під час гри в блекджек онлайн мінімізувати ризики

Як стилізувати стьобані жилети?

Огляд прибутків казино України

Ферментотерапія — як це допомагає одужанню та відновленню