Netflix запустить дешевшу підписку з рекламою
Netflix розробляє нову стратегію із залучення передплатників. У зв'язку з тим, що останнім часом зростання кількості нових користувачів стрімінгового сервісу зупинилося та починає знижуватися, керівництво розглядає ввести дешевші тарифи на свою підписку, яка буде з підтримкою реклами.
Вперше про плани розповів co-CEO американської компанії Netflix Рід Гастінгс у квітні 2022 року, а під час міжнародного фестивалю творчості "Каннські леви" 23 червня це підтвердив інший директор Тед Сарандос і сказав, що Netflix вже веде переговори з кількома потенційними партнерами.
Не забудьте підписатися на канал Gloss.ua в Telegram.
Скільки може коштувати нова підписка з рекламою і коли вона стане доступною, подробиць немає. Проте, Гастінгс раніше натякав, що у перспективі компанія розраховує зафіксувати нову стратегію потокової передачі протягом наступного року або двох.
Щодо реклами в дешевій підписці, то представники Netflix зустрілися з такими компаніями як Google, NBCUniversal та Roku, щоб обговорити можливі партнерські відносини. Сарандос наголосив, що переговори ведуть із "усіма з них" і в них "у всіх різні рішення".
Що стосується числа користувачів Netflix, то за перші три місяці 2022 стрімінговий сервіс втратив 200 тисяч передплатників, а за прогнозами - їх кількість може зменшитися на 2 мільйони. Тому компанія сподівається, що підписка за нижчу ціну, ніж звичайна, може дати новий шлях до зростання кількості користувачів.
За словами представників Netflix, у цьому випадку стоїть питання споживчого вибору. Наприклад, якщо людина терпима до реклами, але хоче підписатися на сервіс за нижчою ціною, то є сенс розглянути такий варіант.