Креативники з Великобританії розробили рекламну кампанію для UNITED24
Одне з найбільших креативних агенцій Великобританії Pablo розробило рекламну кампанію для платформи United24. Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
UNITED24 – це фандрейзингова платформа для збору пожертв на підтримку України. Усі бажаючі з будь-якої країни можуть пожертвувати гроші та отримати звіт про зібрані кошти.
Гроші надходять на офіційні рахунки НБУ, прив'язані до міністерств. Пожертвувати можна на один із трьох напрямків: армію та розмінування, гуманітарну та медичну допомогу чи відновлення України.
Креативники Pablo, які працюють з Adidas, Nutella, Citroëen та іншими відомими брендами, створили туристичні постери у ретро-стилі, які запрошують до України та показують історичні будівлі та туристичні місця, зруйновані російськими ракетами. За допомогою QR-коду можна зробити внесок на відновлення України.
Рекламна компанія вже потрапила до шорт-листу британського видання PR Week, присвяченого індустрії піару та комунікацій.
Теги: реклама , Велика Британія , креативне агентство , новини України , світові новини , United24