Rozetka буде випускати вино під власною торговою маркою
Один із найбільших українських онлайн-рітейлерів Rozetka збирається випускати вина під власною торговою маркою, повідомила прес-служба компанії для LIGA.net.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
У компанії заявили, що частка українських вин в асортименті Rozetka у 2022 році зросла до 20%, а їхній товарообіг зріс удвічі порівняно з 2021 роком.
Найвищі показники продажів українських вин спостерігалися у жовтні-грудні, а найбільше українців цікавлять вина у нижніх та середніх цінових сегментах. Середній "винний" чек на Rozetka - 150 грн.
«Незабаром наші споживачі зможуть скуштувати вино власної торгової марки Rozetka», - повідомили рітейлер. Також Rozetka планує запустити власну ТМ питної води.
Теги: вино , виробництво , rozetka , ритейлер , новини України