«Нова пошта» випустила новий мобільний додаток з розширеними можливостями
«Нова пошта» випустила новий мобільний застосунок, який надає можливість користувачеві робити всі необхідні дії самостійно — без залучення колл-центру.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
«Запуску застосунку передувала масштабна робота не тільки з точки зору його розробки, а й вдосконалення логістики та наших сервісів — оплати, переадресації, доставки в поштомат, адресного обслуговування й інших. Адже ми розуміємо: тільки поєднання бездоганного продукту доставки та сучасних технологій можуть створити той досвід, який задовольнить наших клієнтів», — коментує Юлія Колесник, керівник департаменту розробки клієнтських сервісів Нової пошти.
Важливо відзначити, що Nova Post – це єдиний додаток для всіх ринків, де працює «Нова пошта» — як для України, так і для Європи.
Версія вже доступна для завантаження у всіх сторах за посиланням: https://npost.page.link/app
Що змінилося у додатку Нової пошти:
➡️ Зручне оформлення переадресації. Можна переадресувати посилку, відстежувати її за тим самим номером ЕН, редагувати або скасувати переадресацію або замовити її повторно.
➡️ Виклик кур'єра в три кліки. Досить вибрати, звідки, що і коли зручно зустріти кур'єра. Так само можна зробити із замовленням адресної доставки. Ще можна написати кур'єру повідомлення прямо у додатку, а також вибрати зручний часовий проміжок та відстежувати рух кур'єра в режимі реального часу за 15 хв до його приїзду.
➡️ Контроль за кожним рухом своєї посилки по Україні та за кордоном.
➡️ Управління посилкою. Користувач може створити посилку в програмі, а потім надіслати її через поштомат, залишити у відділенні у спеціальному боксі або віддати оператору. Також можна сплатити посилку за іншу людину та довірити отримання відправлення другу.
➡️ Покращено досвід отримання посилки з пошти. Тепер її можна отримати без інтернету, доступна допомога цифрового помічника.
➡️ Усі посилки тепер відразу видно на головному екрані. Їх можна сортувати на «все», «мені» та «від мене», а також вибирати за фільтром. Повний список отриманих та відправлених посилок можна переглянути в архіві.
➡️ Улюблене відділення. Збережені у профілі як улюблені відділення або пошти будуть підтягуватися при оформленні переадресації, повернення, що прискорить оформлення.
➡️ Спрощене оформлення повернення. Можна легко повернути товар одразу через програму.
➡️ Розробники додали можливість перевести чайові співробітнику «Нової пошти» — оператору, кур'єру, працівнику контакт-центру.
➡️ Також можна оформити заявку на компенсацію у разі пошкодження посилки та відмовитись від розсилки рекламних повідомлень.
➡️ Нові можливості закордонного шопінгу. Наприклад, можна замовити не лише доставку товару у відділення, поштомат або прямо додому із закордонного магазину, а й замовити викуп. Для цього треба залишити посилання на бажаний товар, а «Нова пошта» зробить інше: знайде, придбає та відправить до вас.
Теги: оновлення , прикладна програма , нова пошта , новини України