Heineken випустив кросівки з пивом та відкривачкою усередині (фото)

Heineken випустив кросівки з пивом та відкривачкою усередині || Heineken

Цього тижня, 2 серпня, компанія Heineken представила свій новий дизайнерський продукт. У колаборації з відомим експертом в галузі ультрасучасного взуття та дизайнером Домініком Чамброне, він же "взуттєвий хірург" (The Shoe Surgeon), бренд створив унікальні кросівки під назвою Heinekicks з пивом і з відкривачкою всередині взуття.

У компанії наголошують, що це не повсякденне взуття, проте "не кожен день доводиться ходити на пиві". Кросівки були розроблені в обмеженій кількості в рамках кампанії із запуску пива Heineken Silver. У тиражі налічується лише 32 пари.

Не забудьте підписатися на канал Gloss.ua в Telegram.

Щоб відповідати фірмовій кольоровій гамі Heineken Silver, кожна пара має зелений двоопуклий верх із сріблястими та червоними вставками. У язичок вбудована металева відкривачка для пляшок, а в самій підошві знаходиться справжнє пиво. Про це повідомляє LBBonline.

За словами дизайнера, йому було цікаво працювати з Heineken, оскільки вони "обидва поділяють пристрасть до інновацій та розширення кордонів". Так і було створено дизайн, який відображав би енергію Heineken Silver.

Планується, що сім із 32 створених Heinekicks з'являться в Сінгапурі в четвертому кварталі 2022 року.

А з 10 по 15 серпня 2022 року проходитиме спеціальний попередній показ кросівок у сінгапурському торговому центрі 313@Somerset.

[sun_gallery_138520]

Фото: Heineken.

Читайте також:

Читай також

Наймодніший верхній одяг цієї осені за версією Vogue: 5 стильних ідей

Оригінальні способи утеплитися

Nike представила кросівки Mind, які стимулюють роботу мозку

Бренд SKIMS Кім Кардаш'ян випустили спідню білизну з імітацією волосся різних відтінків (фото)

Їх вже розкупили

Aston Martin представив розкішний дитячий візок вартістю $3000 (фото)

Продумано кожну деталь

Кому дістанеться модна імперія та багатомільярдні статки Джорджо Армані: спадщина легендарного дизайнера

У нього не було партнера та дітей

Кім Кардаш'ян та її 69-річна мама знялися в рекламі купальників SKIMS x Roberto Cavalli (фото)

Hermès випустив перші у своїй історії навушники: особливості та ціна

За ціною автомобіля

Найактуальніші босоніжки цього літа і з чим їх носити

Комфорт і практичність

Zara продовжує працювати в РФ під іншими вивісками: Financial Times викрив схему

Компанія одразу готувалася до повернення в Росію

Бренд Maison Margiela на своєму показі представив майку з пакету: ціна та фото

Нескладно повторити