Бренд Кім Кардаш'ян SKIMS об'єднався з модним будинком Roberto Cavalli для створення нової колекції купальників та одягу для відпочинку.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
У спільній колекції об'єднані характерні принти Роберто Каваллі та фірмові силуети SKIMS, що підкреслюють фігуру.
Результатом колаборації стали купальники з гарною посадкою та вінтажним дизайном в італійському стилі. Також тут представлені сукні, накидки та аксесуари. Всі речі прикрашені архівними принтами модного будинку: можна вибирати із трьох варіантів – Fagianella, Light Zebra чи Tiger Face.
Для цієї рекламної кампанії Кім змінила своє чорне довге волосся на коротку білу перуку. А 69-річна Кріс знову похвалилася новою зовнішністю, яка є результатом роботи відомого нью-йоркського хірурга Стівена Левіна. Шанувальники зазначають, що на нових фотографіях вона виглядає мало не як сестра своєї дочки.
Кім та Кріс Дженнер зняла фотограф Надя Лі Коен. Фото опрацьовані в ретро-стилі.
У мережі активно обговорюють нову колекцію та незвичайну фотосесію. Деякі з шанувальників Кім відзначили, що їй дуже пасує світлий колір волосся. Однак не всі коментатори залишилися задоволені фотосесією: «Кріс виглядає на 30, фотошоп перестарався», «Вас ніби намалював ШІ», «Дуже красиво, але лякаюче нереалістично».
Теги: моди , зірки , бренди , фотосесія , світові новини , Кадрдашьяны