Український бренд створив худі до найпохмурішого блекауту (фото)
Український бренд створив худі до найпохмурішого блекауту || rcrkhomenko.com
Український незалежний модний бренд із фірмовими сорочками з переробленої сировини та принтами ручної роботи дизайнерки Ясі Хоменко RCR KHOMENKO представив нову фірмову модель одягу - це оверсайз худі чорного кольору, що світиться зеленим у темряві. Відомо, що хендмейд принт на таких толстовках створений із фотолюмінесцентної стрічки та може відрізнятись на кожному виробі.
Не забудьте підписатися на канал Gloss.ua в Telegram.
Представники бренду на офіційній сторінці в соціальних мережах, коли розповіли про свій новий дизайн худі, зазначили, що вони "готові до найпохмурішого блекауту" та "нехай толстовки висвітлюють шлях".
Одяг продається онлайн на сайті RCR KHOMENKO за ціною 160 доларів США, що за середнім банківським курсом на 16 грудня дорівнює майже 6350 гривень. Доставка здійснюється по всьому світу, окрім Росії.
Судячи з інформації в інтернет-магазині бренду, матеріал худи на 70% складається з бавовни та на 30% з поліестеру. Крім фотолюмінесцентної толстовки українські дизайнери також створили подібну модель толстовки зі сріблястою рефлекторною тасьмою, що відображає рожевий відтінок.
Нагадаємо, що зараз в Україні відбуваються планові, екстрені та аварійні відключення електроенергії через масовані російські атаки ракетами та дронами по українських об'єктах енергосистеми та критично важливої інфраструктури. Росія продовжує обстрілювати Україну, порушуючи норми Міжнародного гуманітарного права, закони та звичаї ведення війни.
Читайте також:
- Як зробити бомбочку для ванни своїми руками: інструкція.
Читай також
Антитренди манікюру на зиму 2024-2025 року: це вже не модно (фото)
Втратили актуальність у холодну пору року
Мадонна відзначила свій 66-й день народження у капелюсі від українського бренду (фото)
Зірка поділилася серією знімків з Італії
Balenciaga випустили найдорожчу у світі авоську за 7 тисяч доларів (фото)
Розповідаємо, що ви отримаєте за ці гроші
Crocs випустили свої перші кросівки – їх називають найзручнішим взуттям у світі (фото)
Першу партію розкупили за годину
Відомий бренд Hublot створив годинник-трансформер: його можна носити в кишені, на шиї або перетворити в настільний (фото)
Справжній колекційний предмет
Хустка на голову – вишуканий та практичний тренд цього літа: з чим носити (фото)
Цей аксесуар нам добре знайомий
5 головних трендів літнього гардеробу від українського дизайнера Андре Тан (фото)
У моді жіночність та всі її прояви