Знамените шоу Victoria's Secret повертається після 4-річної перерви: історія успіху та падіння бренду
CNBC
Янголи Victoria's Secret повертаються! Відомий на весь світ бренд спідньої білизни оголосив про повернення свого культового показу Victoria Secret Fashion Show. Проте шанувальникам слід чекати на деякі зміни в сексуальному шоу на подіумах, яке не організовувалося протягом останніх чотирьох років. Про це повідомляє видання Page Six.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
На нещодавній конференції фінансовий директор компанії Тімоті Джонсон оголосив, що Victoria's Secret проведе шоу у 2023 році. Проте точна дата та новий формат шоу поки невідомі.
«Ми збираємось продовжувати використовувати маркетингові витрати, щоб інвестувати у бізнес. А також підтримувати оновлену версію нашого показу мод, який відбудеться вже наприкінці цього року», - сказав Джонсон, не уточнивши, яким тепер буде показ і хто з моделей візьме участь у ньому.
Відміна Victoria's Secret Fashion Show та падіння популярності бренду
У 2019 році Victoria's Secret вимушено призупинили свої щорічні феєричні покази через різке падіння рейтингів та величезну хвилю критики з приводу відсутності расової та тілесної різноманітності. Публіці не сподобалася надто сексуальна білизна, вузька розмірна лінійка та відсутність плюс-сайз-моделей.
Символами бренду є так звані «янголи» Victoria's Secret, названі так на честь вбрання з крилами ангелів. Перший ангельський показ відбувся 1998 року. Ними стали Тайра Бенкс, Хелена Крістенсен, Карен Мюлдер, Стефані Сеймур та Даніела Пештова.
У 2018 році у показах Victoria's Secret все ще брали участь сексуальні «янголи» з бездоганними фігурами. Це дало привід для критики компанії, оскільки наставала ера бодіпозитиву та лояльності до зовнішнього вигляду. 2018 року Victoria's Secret Fashion Show показало найнижчі рейтинги за всю свою історію. У листопаді 2019 року вперше за чверть століття американський бренд жіночої білизни Victoria's Secret відмінив свій щорічний показ Victoria's Secret Fashion Show.
Аудиторія бренду скоротилася з 12 млн осіб у 2001 році до 3,3 млн у 2018-му. Ситуацію погіршували дискусії, в яких компанію звинувачували у прихильності до єдиних стандартів краси «янголів» бренду — довгоногих моделей з бездоганним тілом, що стало неприпустимим у сучасному світі.
Того ж року бренд відмовився від свого головного символу – янголів. Тепер його почали представити сім жінок, які «відомі своїми здобутками, а не пропорціями». Серед них були Меган Рапіно, американська футболістка та ЛГБТ-активістка; Палома Ельсессер, плюс-сайз-модель із США; Валентина Сампайо, трансгендерна модель із Бразилії; актриса Приянка Чопра; фрістайлістка Гу Айлін, фотограф Аманда де Кадене та модель Адут Акеч.
У 2019 році керівник Victoria's Secret Мартін Уотерс зізнався, що бренд надто повільно реагував на зміни у світі, і тепер він зміниться, щоб більше відповідати цільовій аудиторії: жінкам, які хочуть носити зручну білизну свого розміру.
Історія успіху Victoria's Secret
Нагадаємо, компанія Victoria's Secret була заснована у 1977 році. Засновник бренду Рой Реймонд вирішив робити білизну сам, після того, як не зміг знайти нічого досить сексуального та красивого у подарунок дружині. Назву бренд отримав на честь королеви Вікторії, яка стала законодавицею мод свого часу.
Перше шоу Victoria's Secret пройшло в 1995 році в нью-йоркському готелі Plaza, а подіумом ходили суперзірки того часу - Стефані Сеймур, Вероніка Вебб і Беверлі Піл. Тоді вони ще не мали крил і їх ще не називали «янголами». І вже 1995-го в першому ряду у них сиділи знаменитості – це були мільйонер Дональд Трамп та музикант Рассел Сімонс.
Victoria's Secret Fashion Show за участю супер моделей, таких як: Клаудія Шиффер, Наомі Кемпбелл, Хайді Клум, Тайра Бенкс, Міранда Керр, Жизель Бюндхен, Адріана Ліма, Карлі Клос, Джіджі Хадід, Кендал Дженнер та багато інших, протягом багатьох років мало височезні рейтинги. У 1999 році fashion-шоу вперше транслювалося в онлайн-режимі та зібрало рекордну кількість переглядів – 1,5 мільйона. Бренд Victoria's Secret став впізнаваним у всьому світі.
Читай також
Антитренди манікюру на зиму 2024-2025 року: це вже не модно (фото)
Втратили актуальність у холодну пору року
Мадонна відзначила свій 66-й день народження у капелюсі від українського бренду (фото)
Зірка поділилася серією знімків з Італії
Balenciaga випустили найдорожчу у світі авоську за 7 тисяч доларів (фото)
Розповідаємо, що ви отримаєте за ці гроші
Crocs випустили свої перші кросівки – їх називають найзручнішим взуттям у світі (фото)
Першу партію розкупили за годину
Відомий бренд Hublot створив годинник-трансформер: його можна носити в кишені, на шиї або перетворити в настільний (фото)
Справжній колекційний предмет
Хустка на голову – вишуканий та практичний тренд цього літа: з чим носити (фото)
Цей аксесуар нам добре знайомий
5 головних трендів літнього гардеробу від українського дизайнера Андре Тан (фото)
У моді жіночність та всі її прояви