Українська шуба з конопель вперше отримала головну нагороду у Green Product Award 2023

DevoHome

Український бренд одягу та домашнього текстилю з конопляного волокна DevoHome вперше перемогла в Green Product Award 2023. Їхня шуба з конопляного хутра отримала нагороду в категорії «Мода». Церемонія нагородження відбудеться у Берліні 24 березня 2023 року, пряму трансляцію можна дивитися за посиланням.

Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.

Учасники з 40 країн подали рекордні 1300 заявок на нагородження, продемонструвавши своєю участю та інтересом до нагородження важливість ідей, продуктів, концепцій та матеріалів у формуванні більш стійкого майбутнього.

Нагорода Green Product & Concept Award щорічно присуджується продуктам та концепціям, що виділяються з погляду дизайну, інновацій та екологічності.

«Проект конопляного хутра показує, наскільки непотрібним є розведення тварин тільки для виробництва хутра, тоді як існує рослинна альтернатива в моді, а також у сферах, де потрібна тепла тканина», - заявили журі конкурсу Green Product Award.

«Ми перші у світі, хто розробив та пропонує інноваційне хутро на основі нетканого волокна з конопель як замінник натурального та екоміху», — розповіла засновниця бренду Оксана Дево.

Інноваційний матеріал HempFur, замінює тваринне та синтетичне хутро; за своїми якостями підходить для пошиття конопляних шуб. Також у Devohome виробляють натуральний конопляний утеплювач, який використовують для пальто, жакетів та жилетів як заміну пуху та синтетиці, що зазвичай використовується у мас-маркеті.

Конопляне волокно – це екологічно чистий натуральний матеріал, що забезпечує постійну циркуляцію повітря. Він міцний і біорозкладний, росте без гербіцидів та пестицидів, стійкий до шкідників, швидко поглинає та виділяє вологу, гіпоалергенний; забезпечує чудову регуляцію температури та циркуляцію повітря.

DevoHome відзначають, що при виготовленні HempFur вони свідомо ставляться до всіх ланок створення, не вбиваючи, а відновлюючи традиційне для України виробництво текстилю з конопель.

Читай також

Наймодніший верхній одяг цієї осені за версією Vogue: 5 стильних ідей

Оригінальні способи утеплитися

Nike представила кросівки Mind, які стимулюють роботу мозку

Бренд SKIMS Кім Кардаш'ян випустили спідню білизну з імітацією волосся різних відтінків (фото)

Їх вже розкупили

Aston Martin представив розкішний дитячий візок вартістю $3000 (фото)

Продумано кожну деталь

Кому дістанеться модна імперія та багатомільярдні статки Джорджо Армані: спадщина легендарного дизайнера

У нього не було партнера та дітей

Кім Кардаш'ян та її 69-річна мама знялися в рекламі купальників SKIMS x Roberto Cavalli (фото)

Hermès випустив перші у своїй історії навушники: особливості та ціна

За ціною автомобіля

Найактуальніші босоніжки цього літа і з чим їх носити

Комфорт і практичність

Zara продовжує працювати в РФ під іншими вивісками: Financial Times викрив схему

Компанія одразу готувалася до повернення в Росію

Бренд Maison Margiela на своєму показі представив майку з пакету: ціна та фото

Нескладно повторити