Час діджиталізувати бізнес: як і навіщо?
Час діджиталізувати бізнес Icons8 Team/Unsplash
В наш час запорука успіху будь-якого бізнесу - це, в першу чергу, бути в курсі побажань та потреб усіх клієнтів, а також оперативно відповідати на них. Зі збільшенням масштабів та прискоренням процесів стає все складніше керувати компанією в ручному режимі, вчасно реагуючи на нові виклики. Особливо ситуація ускладнилася, коли бізнес масово кинувся в онлайн, освоюючи нові горизонти та можливості. Вирішенням цієї проблеми стала розробка CRM - систем, які збирають, структурують, аналізують інформацію, систематизують робочі процеси, контролюють роботу менеджерів та підвищують якість роботи з клієнтами.
CRM дозволяє автоматизувати взаємодію бізнесу з клієнтом, а також оптимізує робочі процеси компанії. При цьому система відрізняється високою універсальністю і легко може бути адаптована до потреб будь-якого виду бізнесу - від роздрібної торгівлі онлайн та будівельних організацій до логістичних компаній та агентств нерухомості. Крім того, будь-яка CRM може похвалитися цілим набором як базових, так і додаткових функцій, що дозволяє налаштувати її під потреби кожної окремої організації. З можливих функцій CRM варто згадати запис дзвінків, зберігання архіву листування, контроль продажу, ведення бухгалтерського та податкового обліку, формування звітів.
TMS - діджитал для транспорту
Крім CRM, серед програм автоматизації виробничих процесів особливої популярності користуються TMS системи моніторингу інформації про перебіг доставки. TMS дозволяє отримувати інформацію про кожен транспортний засіб у режимі реального часу. Це дає можливість підвищити ефективність використання автопарку, скоротити зайвий кілометраж та зменшити знос транспорту. Система дозволяє прискорити процес доставки, виконувати за рейс більше замовлень, скоротити витрати та збільшити прибуток. Базовий функціонал TMS автоматизує розрахунок фрахту, управління контрактами, ведення звітності, моніторингу та аналітики, оптимізує управління ризиками та контроль процесу транспортування. У випадку, якщо бізнесу необхідно автоматизувати регулярні транспортні перевезення, то не має значення галузь її діяльності - у будь-якому випадку розробка TMS-системи оптимізує його логістику та виведе на новий рівень розвитку.
Компанії, що зважилася на оптимізацію своїх процесів, має бути нелегкий вибір серед програм, адже розробники можуть запропонувати їй як коробкове рішення, так і індивідуальну розробку. Коробкове рішення має на увазі вже готовий до використання продукт із широким базовим функціоналом. Він може похвалитися універсальністю, відносно невеликою ціною і часто купою непотрібних функцій, за які все одно доводиться платити. На противагу цьому індивідуальне рішення дозволяє розробити додаток безпосередньо під потреби бізнесу, забезпечивши програмі максимальну адекватність і масштабованість щодо завдань, що вирішуються компанією. Втім, ціна та терміни реалізації такої розробки CRM будуть більшими, ніж у підписки на вже готову "коробку". У випадку з індивідуальним рішенням до вибору його майбутніх розробників варто поставитися з максимальною відповідальністю, уникаючи "диких аутсорсерів", які хапаються за будь-яку роботу та обіцяють зробити все "на завтра та за половину ціни". Такі обіцянки нерідко закінчуються зірваними термінами та навіть зникненням підрядника з горизонту. Краще довіртеся досвідченим розробникам із набором успішних кейсів у цій сфері.
Читай також
В Україні почали продавати іграшки та товари для свят у вигляді «Шахедів» (фото)
Дрон-камікадзе з цукерками