COSMOLOT та Леся Патока оживили міфічних істот українського фольклору в новій рекламній кампанії

COSMOLOT та Леся Патока оживили міфічних істот українського фольклору в новій рекламній кампанії || Cosmolot Official

Міні-серіал про потойбіччя — креативна кампанія COSMOLOT та української художниці по костюмам, дизайнерки та стилістки Лесі Патоки. Разом зі знайомим всім персонажом чорта, в серіалі ми побачимо історії відьми, мавки, мари, лісовика, чугайстра та богатиря.

[sun_gallery_139154]

"Ми з командою Cosmolot багато досліджували етнографію кожного створіння українського фольклору. — коментує Леся. — Адже стилістично передати риси характеру можна, глибоко занурившись не тільки в тему, а й поведінку істоти. Наші герої не просто з’являються на екрані, кожен своєю дією наближає перемогу українців. Богатир топить рашистів у Дніпрі, лісовик загострює патики в лісах, мавка, мара та відьма насилають на ворога поранення, а чугайстер смажить рашистів на вогні.”

Читай також

15 вмираючих професій, яким загрожує зникнення протягом найближчого десятиліття

Майбутні зміни на ринку праці

Pantone назвав головний колір 2026 року: символізує спокій (відео)

Цей відтінок обраний вперше за 26 років

Deep Plane Facelift: новий б'юті-фаворит українських зірок і не тільки

Pornhub підбив підсумки року: Україна в топ-20 за переглядами

Найпопулярніші категорії

YouTube оголосив підсумки 2025 року: найкращий блогер, подкаст, найпопулярніша тема та музика

+ персональні підсумки року

Ботокс став найпопулярнішою процедурою середнього класу і створив тренд на «однорідні обличчя»

Як працює ботулотоксин

Головним «словом» 2025 року став термін, з яким стикалася кожна людина в інтернеті

 Ви точно потрапляли на цей гачок

Журнал Time опублікував 100 головних фото 2025 року – п'ять із них зроблено в Україні

Жахи життя українців

Середньовічні селяни мали більше відпусток, ніж люди в 2025 році, — історики

Середньовічний "соцпакет"

Бути ощадливим — сексуально: нове дослідження про фінансову стриманість у відносинах

Поради щодо вибору фінансово усвідомленого партнера