COSMOLOT та Леся Патока оживили міфічних істот українського фольклору в новій рекламній кампанії
COSMOLOT та Леся Патока оживили міфічних істот українського фольклору в новій рекламній кампанії || Cosmolot Official
Міні-серіал про потойбіччя — креативна кампанія COSMOLOT та української художниці по костюмам, дизайнерки та стилістки Лесі Патоки. Разом зі знайомим всім персонажом чорта, в серіалі ми побачимо історії відьми, мавки, мари, лісовика, чугайстра та богатиря.
[sun_gallery_139154]
"Ми з командою Cosmolot багато досліджували етнографію кожного створіння українського фольклору. — коментує Леся. — Адже стилістично передати риси характеру можна, глибоко занурившись не тільки в тему, а й поведінку істоти. Наші герої не просто з’являються на екрані, кожен своєю дією наближає перемогу українців. Богатир топить рашистів у Дніпрі, лісовик загострює патики в лісах, мавка, мара та відьма насилають на ворога поранення, а чугайстер смажить рашистів на вогні.”
Читай також
YouTube оголосив підсумки 2025 року: найкращий блогер, подкаст, найпопулярніша тема та музика
+ персональні підсумки року
Ботокс став найпопулярнішою процедурою середнього класу і створив тренд на «однорідні обличчя»
Як працює ботулотоксин
Головним «словом» 2025 року став термін, з яким стикалася кожна людина в інтернеті
Ви точно потрапляли на цей гачок
Журнал Time опублікував 100 головних фото 2025 року – п'ять із них зроблено в Україні
Жахи життя українців
Середньовічні селяни мали більше відпусток, ніж люди в 2025 році, — історики
Середньовічний "соцпакет"
Бути ощадливим — сексуально: нове дослідження про фінансову стриманість у відносинах
Поради щодо вибору фінансово усвідомленого партнера
Вперше за 280 років: картина Густава Клімта стала найдорожчим лотом в історії аукціону Sotheby's (фото)
Картина стала символом епохи