COSMOLOT та Леся Патока оживили міфічних істот українського фольклору в новій рекламній кампанії
COSMOLOT та Леся Патока оживили міфічних істот українського фольклору в новій рекламній кампанії || Cosmolot Official
Міні-серіал про потойбіччя — креативна кампанія COSMOLOT та української художниці по костюмам, дизайнерки та стилістки Лесі Патоки. Разом зі знайомим всім персонажом чорта, в серіалі ми побачимо історії відьми, мавки, мари, лісовика, чугайстра та богатиря.
[sun_gallery_139154]
"Ми з командою Cosmolot багато досліджували етнографію кожного створіння українського фольклору. — коментує Леся. — Адже стилістично передати риси характеру можна, глибоко занурившись не тільки в тему, а й поведінку істоти. Наші герої не просто з’являються на екрані, кожен своєю дією наближає перемогу українців. Богатир топить рашистів у Дніпрі, лісовик загострює патики в лісах, мавка, мара та відьма насилають на ворога поранення, а чугайстер смажить рашистів на вогні.”
Читай також
Психологія – найпопулярніша спеціальність серед українських студентів у 2024 році
Топ-10 найбільш затребуваних
В Індії жінка подала до суду на чоловіка через те, що він любив кішку сильніше, ніж її
Тварина стала причиною скандалів і травм
Успіх починається з команди: як «Аврора» створює умови та можливості для розвитку і кар'єрного зростання
Україна в топ-15 на PornHub: порносайт підбив підсумки року і розкрив найпопулярніші категорії
44% українських користувачів – жінки
Найпопулярніші запити в Google у 2024 році: чим найбільше цікавилися українці
Персони, товари та терміни, які шукали весь рік
8 ідей новорічного декору окрім ялинки: як створити святковий настрій (фото)
Порадуйте себе та близьких