COSMOLOT та Леся Патока оживили міфічних істот українського фольклору в новій рекламній кампанії

COSMOLOT та Леся Патока оживили міфічних істот українського фольклору в новій рекламній кампанії || Cosmolot Official

Міні-серіал про потойбіччя — креативна кампанія COSMOLOT та української художниці по костюмам, дизайнерки та стилістки Лесі Патоки. Разом зі знайомим всім персонажом чорта, в серіалі ми побачимо історії відьми, мавки, мари, лісовика, чугайстра та богатиря.

[sun_gallery_139154]

"Ми з командою Cosmolot багато досліджували етнографію кожного створіння українського фольклору. — коментує Леся. — Адже стилістично передати риси характеру можна, глибоко занурившись не тільки в тему, а й поведінку істоти. Наші герої не просто з’являються на екрані, кожен своєю дією наближає перемогу українців. Богатир топить рашистів у Дніпрі, лісовик загострює патики в лісах, мавка, мара та відьма насилають на ворога поранення, а чугайстер смажить рашистів на вогні.”

Читай також

Психологія – найпопулярніша спеціальність серед українських студентів у 2024 році

Топ-10 найбільш затребуваних 

Найкращі рослини для вашого офісу: створіть комфортне середовище

В Індії жінка подала до суду на чоловіка через те, що він любив кішку сильніше, ніж її

Тварина стала причиною скандалів і травм

Успіх починається з команди: як «Аврора» створює умови та можливості для розвитку і кар'єрного зростання

Україна в топ-15 на PornHub: порносайт підбив підсумки року і розкрив найпопулярніші категорії

44% українських користувачів – жінки

Найпопулярніші запити в Google у 2024 році: чим найбільше цікавилися українці

Персони, товари та терміни, які шукали весь рік

8 ідей новорічного декору окрім ялинки: як створити святковий настрій (фото)

Порадуйте себе та близьких

Купив – поюзав – утилізував: нова екоініціатива оʼgо

Вихідні дні та свята у грудні 2024 року: календар подій

Насичений місяць

Вчені встановили, що чоловіки та жінки мають різні види пам'яті

Жінки запам'ятовують усі деталі