Бренд glo™ створив Глосарій живої української мови
На правах реклами.
glo™ призначений для повнолітніх споживачів нікотиновмісної продукції.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
Мова є важливою складовою суспільства, що допомагає ідентифікувати свою особистість та краще зрозуміти свою історію. Словами ми описуємо емоції, події, ними ми констатуємо факти та мріємо. У продовження проекту Карта української ідентичності, бренд glo™ заглибився в українську мову та разом з професійним філологом провів дослідження, щоб результати проекту були якомога актуальнішими. На основі цих знань створилася підбірка українських відповідників та з'явився “Глосарій” — зібрання важливих та цікавих слів, щоб кожен мав змогу розвивати свій щоденний лексикон.
Виявилося, що значну частку мовлення середньостатистичних українців займають англіцизми та русизми. Мова розвивається з плином часу, а сучасна глобалізація спричинила інтеграцію інших слів у професійне та повсякденне спілкування. Результатом цього стало те, що українські відповідники почали забуватися чи просто не використовуватись. Виокремивши цю особливість сучасної мови, команда, крім колоритних українських слів, додала до “Глосарія” влучні відповідники суржику, русизмів та англіцизмів. Подібні знання допомагають замість імпорту використовувати своє рідне.
Головна мета «Глосарія» – допомогти українцям висловлювати свої думки та почуття завдяки живій українській мові. Тому результатом проекту стала підбірка 100 унікальних слів, яку опублікували в окремому спецпроекті на The Village.
Щоб зібрати виняткові говірки з різних куточків країни, до проекту залучили і читачів The Village. Понад дві тисячі людей запропонували своє особливе слово, що, на їхню думку, збагатити мовлення інших. Таким чином, колоритні діалектизми не будуть зосереджуватися на кордонах певного регіону, а будуть поширюватися серед читачів по всій Україні. Під час опитування виявилося, що українці знають та люблять рідкісні мовні вихіляси. Саме завдяки цьому до глосарію потрапили такі слова як варцаб, дефіляда, коцик, осоння та реченець.
Проект, який запустив бренд glo™ разом із медіа The Village, підтвердив живучість та квітучість української мови. Цю тему цікаво вивчати та досліджувати не лише філологам, а й суспільству. Українці знають та цінують свою рідну мову, згадують неординарні синоніми до звичайних слів та готові ділитися своїми знаннями, розповсюджуючи їх серед інших. Бренд glo™ сподівається, що проект продовжуватиме жити, а Глосарій допоможе розвивати вокабуляр багатьом українцям.
Читай також
В Україні почали продавати іграшки та товари для свят у вигляді «Шахедів» (фото)
Дрон-камікадзе з цукерками