Фокстрот розширив асортимент фірмового мерчу: частину коштів направлять дітям
До плюшевого прообразу народної улюблениці – іграшок та подушок різного формату, додалися нові товари. А саме – брендована лінійка чохлів для ноутбуків та місткі рюкзачки з Фоксі. Частину коштів з їхнього продажу буде направлено на благодійність.
На початку осені ритейлер Фокстрот випустив лімітовану серію з асортименту фірмового мерчу, яка стане чудовим доповненням до вже наявної колекції товарів. Новинки представлені на полицях магазинів мережі та на foxtrot.ua.
Чохли зроблені з переробленого матеріалу – фетру та оздоблені яскравою вишивкою та друком. В основі рюкзачка – мордочка Фоксі з плюшевими ремінцями та об'ємними вухами лисички, що виконані методом аплікації.
«Нам приємно, що товари з колекції «Фоксі-мерч« користуються популярністю серед наших покупців. Тому працюємо на випередження, щоб задовольнити їхні потенційні запити в брендованих товарах, які будуть корисними в повсякденному житті. Маємо велику надію, що наші новинки також знайдуть свого споживача та отримують позитивний відгук», – прокоментувала Леся Нікуліна, начальник відділу торгового маркетингу мережі Фокстрот.
Нову лінійку ексклюзивних товарів виготовили надійні партнери мережі Фокстрот – команда WP Merchandise, український виробник м’яких дитячих іграшок та брендованогоодягу. Варто зазначити, що це не масове виробництво – кожна із партій товару з брендом Фоксі є унікальною і лімітованою.
«Команда WP Merchandise вкладає максимальні зусилля та точність до бажаного результату. Всі члени команди мають неабияку симпатію до лисички Фоксі, тому робота над новими проєктами з талісманом компанії Фокстрот, приносить шалене захоплення та натхнення. Мерч компаніїї поповнила лінійка чохлів, які виготовлені з фетру, що допомагає зберегти природу, та плюшеві рюкзачки для найменших споживачів. В майбутньому – ще більше цікавих результатів нашої співпраці», – додала маркетолог компанії WP Merchandise Марія Паращенко.
Зазначимо, фабрика WP Merchandise почала розробку плюшевого мерчу для магазинів електроніки та побутової техніки Фокстрот у вересні 2021 року. Перед фабрикою було поставлено декілька задач:
- на 100% точно відтворити плюшевого героя Фоксі з 3D моделі;
- розробити лінійку мерчу, яка б містила різні види товарів: маскот, подушки, брелокитощо;
- важливо, щоб покупці та прихильники Фокстрот отримали преміальну продукцію за доступною ціною.
Виробнику вдалось точно відтворити всі емоції та пропорції харизматичної героїні Фоксі, «одягнути» її у костюм Санти, а пізніше – вишивку, а й дотриматися високої якості при виробництві інших товарів.
Відтепер кожен бажаючий може придбати іграшку Фоксі, серію подушок з її зображенням та низку інших товарів. І найголовніше: 30 гривень з покупки фірмового мерчу за цим посиланням, направляються на організацію занять з арттерапії для малечі, що постраждали від війни. У рамках благодійної акції «Подаруй щасточку добра», яку Фокстрот запустив разом із благодійним фондом «СОС Дитяче Містечко».
Читай також
В Індії жінка подала до суду на чоловіка через те, що він любив кішку сильніше, ніж її
Тварина стала причиною скандалів і травм
Успіх починається з команди: як «Аврора» створює умови та можливості для розвитку і кар'єрного зростання
Україна в топ-15 на PornHub: порносайт підбив підсумки року і розкрив найпопулярніші категорії
44% українських користувачів – жінки
Найпопулярніші запити в Google у 2024 році: чим найбільше цікавилися українці
Персони, товари та терміни, які шукали весь рік
8 ідей новорічного декору окрім ялинки: як створити святковий настрій (фото)
Порадуйте себе та близьких
Оксфордський словник вибрав brain rot словом 2024 року: що означає цей термін
З англійської - "гниття мозку"