Фокстрот розширив асортимент фірмового мерчу: частину коштів направлять дітям
До плюшевого прообразу народної улюблениці – іграшок та подушок різного формату, додалися нові товари. А саме – брендована лінійка чохлів для ноутбуків та місткі рюкзачки з Фоксі. Частину коштів з їхнього продажу буде направлено на благодійність.
На початку осені ритейлер Фокстрот випустив лімітовану серію з асортименту фірмового мерчу, яка стане чудовим доповненням до вже наявної колекції товарів. Новинки представлені на полицях магазинів мережі та на foxtrot.ua.
Чохли зроблені з переробленого матеріалу – фетру та оздоблені яскравою вишивкою та друком. В основі рюкзачка – мордочка Фоксі з плюшевими ремінцями та об'ємними вухами лисички, що виконані методом аплікації.
«Нам приємно, що товари з колекції «Фоксі-мерч« користуються популярністю серед наших покупців. Тому працюємо на випередження, щоб задовольнити їхні потенційні запити в брендованих товарах, які будуть корисними в повсякденному житті. Маємо велику надію, що наші новинки також знайдуть свого споживача та отримують позитивний відгук», – прокоментувала Леся Нікуліна, начальник відділу торгового маркетингу мережі Фокстрот.
Нову лінійку ексклюзивних товарів виготовили надійні партнери мережі Фокстрот – команда WP Merchandise, український виробник м’яких дитячих іграшок та брендованогоодягу. Варто зазначити, що це не масове виробництво – кожна із партій товару з брендом Фоксі є унікальною і лімітованою.
«Команда WP Merchandise вкладає максимальні зусилля та точність до бажаного результату. Всі члени команди мають неабияку симпатію до лисички Фоксі, тому робота над новими проєктами з талісманом компанії Фокстрот, приносить шалене захоплення та натхнення. Мерч компаніїї поповнила лінійка чохлів, які виготовлені з фетру, що допомагає зберегти природу, та плюшеві рюкзачки для найменших споживачів. В майбутньому – ще більше цікавих результатів нашої співпраці», – додала маркетолог компанії WP Merchandise Марія Паращенко.
Зазначимо, фабрика WP Merchandise почала розробку плюшевого мерчу для магазинів електроніки та побутової техніки Фокстрот у вересні 2021 року. Перед фабрикою було поставлено декілька задач:
- на 100% точно відтворити плюшевого героя Фоксі з 3D моделі;
- розробити лінійку мерчу, яка б містила різні види товарів: маскот, подушки, брелокитощо;
- важливо, щоб покупці та прихильники Фокстрот отримали преміальну продукцію за доступною ціною.
Виробнику вдалось точно відтворити всі емоції та пропорції харизматичної героїні Фоксі, «одягнути» її у костюм Санти, а пізніше – вишивку, а й дотриматися високої якості при виробництві інших товарів.
Відтепер кожен бажаючий може придбати іграшку Фоксі, серію подушок з її зображенням та низку інших товарів. І найголовніше: 30 гривень з покупки фірмового мерчу за цим посиланням, направляються на організацію занять з арттерапії для малечі, що постраждали від війни. У рамках благодійної акції «Подаруй щасточку добра», яку Фокстрот запустив разом із благодійним фондом «СОС Дитяче Містечко».
Читай також
5 ефективних способів відволіктися від негативних думок і впоратися з тривогою
Коли ви не в змозі щось змінити
Олімпійський вогонь у день відкриття літніх Ігор у Парижі пронесе дрег-квін (фото)
Це рішення викликало хвилю невдоволення
У день 38-ї річниці катастрофи на ЧАЕС вийшов новий трейлер гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (відео)
З українською озвучкою!
Українські розробники представили нову хорор гру F20, де головні ролі зіграли відомі військові (відео)
Гравцю доведеться зіткнутися з незрозумілими явищами надприродного походження та «всіми природними людськими страхами»
Мільйонер відмовився від своїх грошей, щоб знову заробити $1 000 000 з нуля: що пішло не так
Хотів довести, що розбагатіти може кожен
Психолог розповіла, як сформувати здорові стосунки у робочому колективі
Комфорт на роботі - запорука ефективності