Фокстрот розширив асортимент фірмового мерчу: частину коштів направлять дітям

До плюшевого прообразу народної улюблениці – іграшок та подушок різного формату, додалися нові товари. А саме – брендована лінійка чохлів для ноутбуків та місткі рюкзачки з Фоксі. Частину коштів з їхнього  продажу буде направлено на благодійність.

На початку осені ритейлер Фокстрот випустив лімітовану серію з асортименту фірмового мерчу, яка стане чудовим доповненням до вже наявної колекції товарів. Новинки представлені на полицях магазинів мережі та на foxtrot.ua.

Чохли зроблені з переробленого матеріалу – фетру та оздоблені яскравою вишивкою та друком. В основі рюкзачка – мордочка Фоксі з плюшевими ремінцями та об'ємними вухами лисички, що виконані методом аплікації.

«Нам приємно, що товари з колекції «Фоксі-мерч« користуються популярністю серед наших покупців. Тому працюємо на випередження, щоб задовольнити їхні потенційні запити в брендованих товарах, які будуть корисними в повсякденному житті. Маємо велику надію, що наші новинки також знайдуть свого споживача та отримують позитивний відгук»,  – прокоментувала Леся Нікуліна, начальник відділу торгового маркетингу мережі Фокстрот.

Нову лінійку ексклюзивних товарів виготовили надійні партнери мережі Фокстрот – команда WP Merchandise, український виробник м’яких дитячих іграшок та брендованогоодягу. Варто зазначити, що це не масове виробництво – кожна із партій товару з брендом Фоксі є унікальною і лімітованою.

«Команда WP Merchandise вкладає максимальні зусилля та точність до бажаного результату. Всі члени команди мають неабияку симпатію до лисички Фоксі, тому робота над новими проєктами з талісманом компанії Фокстрот, приносить шалене захоплення та натхнення. Мерч компаніїї поповнила лінійка чохлів, які виготовлені з фетру, що допомагає зберегти природу, та плюшеві рюкзачки для найменших споживачів. В майбутньому – ще більше цікавих результатів нашої співпраці», – додала маркетолог компанії WP Merchandise Марія Паращенко.

Зазначимо, фабрика WP Merchandise почала розробку плюшевого мерчу для магазинів електроніки та побутової техніки Фокстрот у вересні 2021 року. Перед фабрикою було поставлено декілька задач:

Виробнику вдалось точно відтворити всі емоції та пропорції харизматичної героїні Фоксі, «одягнути» її у костюм Санти, а пізніше –  вишивку, а й дотриматися високої якості при виробництві інших товарів.

Відтепер кожен бажаючий може придбати іграшку Фоксі, серію подушок з її зображенням та низку інших товарів. І найголовніше: 30 гривень з покупки фірмового мерчу за цим посиланням, направляються на організацію занять з арттерапії для малечі, що постраждали від війни. У рамках благодійної акції «Подаруй щасточку добра», яку Фокстрот запустив разом із благодійним фондом «СОС Дитяче Містечко».

Читай також

YouTube оголосив підсумки 2025 року: найкращий блогер, подкаст, найпопулярніша тема та музика

+ персональні підсумки року

Ботокс став найпопулярнішою процедурою середнього класу і створив тренд на «однорідні обличчя»

Як працює ботулотоксин

Головним «словом» 2025 року став термін, з яким стикалася кожна людина в інтернеті

 Ви точно потрапляли на цей гачок

Журнал Time опублікував 100 головних фото 2025 року – п'ять із них зроблено в Україні

Жахи життя українців

Середньовічні селяни мали більше відпусток, ніж люди в 2025 році, — історики

Середньовічний "соцпакет"

Бути ощадливим — сексуально: нове дослідження про фінансову стриманість у відносинах

Поради щодо вибору фінансово усвідомленого партнера

Вперше за 280 років: картина Густава Клімта стала найдорожчим лотом в історії аукціону Sotheby's (фото)

Картина стала символом епохи

Нутриціологи визначили "найкорисніший" алкогольний напій

Найменш шкідливий

Автор бестселера з фінансової грамотності «Багатий тато, бідний тато» зізнався, що заборгував банку 1,2 млрд доларів

У нього є жарт на цю тему

Гайд, як вберегти очі при роботі за комп’ютером восени