Фокстрот розширив асортимент фірмового мерчу: частину коштів направлять дітям

До плюшевого прообразу народної улюблениці – іграшок та подушок різного формату, додалися нові товари. А саме – брендована лінійка чохлів для ноутбуків та місткі рюкзачки з Фоксі. Частину коштів з їхнього  продажу буде направлено на благодійність.

На початку осені ритейлер Фокстрот випустив лімітовану серію з асортименту фірмового мерчу, яка стане чудовим доповненням до вже наявної колекції товарів. Новинки представлені на полицях магазинів мережі та на foxtrot.ua.

Чохли зроблені з переробленого матеріалу – фетру та оздоблені яскравою вишивкою та друком. В основі рюкзачка – мордочка Фоксі з плюшевими ремінцями та об'ємними вухами лисички, що виконані методом аплікації.

«Нам приємно, що товари з колекції «Фоксі-мерч« користуються популярністю серед наших покупців. Тому працюємо на випередження, щоб задовольнити їхні потенційні запити в брендованих товарах, які будуть корисними в повсякденному житті. Маємо велику надію, що наші новинки також знайдуть свого споживача та отримують позитивний відгук»,  – прокоментувала Леся Нікуліна, начальник відділу торгового маркетингу мережі Фокстрот.

Нову лінійку ексклюзивних товарів виготовили надійні партнери мережі Фокстрот – команда WP Merchandise, український виробник м’яких дитячих іграшок та брендованогоодягу. Варто зазначити, що це не масове виробництво – кожна із партій товару з брендом Фоксі є унікальною і лімітованою.

«Команда WP Merchandise вкладає максимальні зусилля та точність до бажаного результату. Всі члени команди мають неабияку симпатію до лисички Фоксі, тому робота над новими проєктами з талісманом компанії Фокстрот, приносить шалене захоплення та натхнення. Мерч компаніїї поповнила лінійка чохлів, які виготовлені з фетру, що допомагає зберегти природу, та плюшеві рюкзачки для найменших споживачів. В майбутньому – ще більше цікавих результатів нашої співпраці», – додала маркетолог компанії WP Merchandise Марія Паращенко.

Зазначимо, фабрика WP Merchandise почала розробку плюшевого мерчу для магазинів електроніки та побутової техніки Фокстрот у вересні 2021 року. Перед фабрикою було поставлено декілька задач:

Виробнику вдалось точно відтворити всі емоції та пропорції харизматичної героїні Фоксі, «одягнути» її у костюм Санти, а пізніше –  вишивку, а й дотриматися високої якості при виробництві інших товарів.

Відтепер кожен бажаючий може придбати іграшку Фоксі, серію подушок з її зображенням та низку інших товарів. І найголовніше: 30 гривень з покупки фірмового мерчу за цим посиланням, направляються на організацію занять з арттерапії для малечі, що постраждали від війни. У рамках благодійної акції «Подаруй щасточку добра», яку Фокстрот запустив разом із благодійним фондом «СОС Дитяче Містечко».

Читай також

Журнал The Economist представив обкладинку-ребус на 2025 рік: чого чекати

Зашифровані символи майбутніх подій

Coca-Cola оновила свою культову різдвяну рекламу за допомогою ШІ (відео)

Ролик нікому не сподобався

Яйце чи курка: вчені нарешті з'ясували, що з'явилося раніше

Стародавня загадка розкрита

У листопаді на українців чекає один з найбільших зорепадів року: дата

Видовищне небесне шоу

В Україні почали продавати іграшки та товари для свят у вигляді «Шахедів» (фото)

Дрон-камікадзе з цукерками

Як змінився хлопчик з упаковки Kinder Chocolate і чим він займається сьогодні

Не впізнати

Як створювати контент за допомогою ШІ без порушень авторських прав

Поради від Мінцифри

5 поширених звичок, які дратують майже кожну людину

Викликають дискомфорт у оточуючих

Лише половина українців відмовилася від російських блогерів та музики

Результати опитування

Соцмережі вибухнули мемами про створення ядерної зброї в Україні

Добірка найкращих