Pepsi презентує новий візуальний стиль в Україні
Бренд Pepsi представив свіжий оновлений образ, що знаменує собою перший масштабний візуальний редизайн за останні 14 років. Ця захоплива трансформація вже відбувається по всій Україні, і продукт у сміливій та сучасній айдентиці вже доступний у крамницях.
Pepsi з гордістю оголошує про запуск в Україні свого нового дизайну, який є частиною глобальної кампанії, розгорнутої у більш ніж 120 країнах світу. Переосмислений логотип Pepsi з яскравими електричними синім та чорним кольорами знаменує динамічний крок бренда у нову еру.
Оновлений логотип, який продумано поєднує елементи спадщини Pepsi із сучасним стилем, сприятиме зміцненню позиції бренда на ринку. За допомогою оновлення своєї культової кольорової гами та впровадження модернізованого логотипу з вібруючим пульсом, Pepsi прагне встановити більш глибокий зв'язок зі своєю аудиторією.
В Україні новий Pepsi — не просто напій, а запрошення відчути відданість бренда інноваціям та захопленню, яке можна знайти навіть у повсякденних моментах. Бренд продовжує взаємодіяти зі своїми споживачами через спільні захоплення, запрошуючи насолодитися яскравим смаком та незабутніми враженнями.
Читай також
Співзасновник Apple Стів Возняк поділився сімейним секретом виховання дітей
Риси успішних людей закладаються саме у дитинстві
5 ефективних способів відволіктися від негативних думок і впоратися з тривогою
Коли ви не в змозі щось змінити
Олімпійський вогонь у день відкриття літніх Ігор у Парижі пронесе дрег-квін (фото)
Це рішення викликало хвилю невдоволення
У день 38-ї річниці катастрофи на ЧАЕС вийшов новий трейлер гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (відео)
З українською озвучкою!
Українські розробники представили нову хорор гру F20, де головні ролі зіграли відомі військові (відео)
Гравцю доведеться зіткнутися з незрозумілими явищами надприродного походження та «всіми природними людськими страхами»