Pepsi презентує новий візуальний стиль в Україні
Бренд Pepsi представив свіжий оновлений образ, що знаменує собою перший масштабний візуальний редизайн за останні 14 років. Ця захоплива трансформація вже відбувається по всій Україні, і продукт у сміливій та сучасній айдентиці вже доступний у крамницях.
Pepsi з гордістю оголошує про запуск в Україні свого нового дизайну, який є частиною глобальної кампанії, розгорнутої у більш ніж 120 країнах світу. Переосмислений логотип Pepsi з яскравими електричними синім та чорним кольорами знаменує динамічний крок бренда у нову еру.
Оновлений логотип, який продумано поєднує елементи спадщини Pepsi із сучасним стилем, сприятиме зміцненню позиції бренда на ринку. За допомогою оновлення своєї культової кольорової гами та впровадження модернізованого логотипу з вібруючим пульсом, Pepsi прагне встановити більш глибокий зв'язок зі своєю аудиторією.
В Україні новий Pepsi — не просто напій, а запрошення відчути відданість бренда інноваціям та захопленню, яке можна знайти навіть у повсякденних моментах. Бренд продовжує взаємодіяти зі своїми споживачами через спільні захоплення, запрошуючи насолодитися яскравим смаком та незабутніми враженнями.
Читай також
YouTube оголосив підсумки 2025 року: найкращий блогер, подкаст, найпопулярніша тема та музика
+ персональні підсумки року
Ботокс став найпопулярнішою процедурою середнього класу і створив тренд на «однорідні обличчя»
Як працює ботулотоксин
Головним «словом» 2025 року став термін, з яким стикалася кожна людина в інтернеті
Ви точно потрапляли на цей гачок
Журнал Time опублікував 100 головних фото 2025 року – п'ять із них зроблено в Україні
Жахи життя українців
Середньовічні селяни мали більше відпусток, ніж люди в 2025 році, — історики
Середньовічний "соцпакет"
Бути ощадливим — сексуально: нове дослідження про фінансову стриманість у відносинах
Поради щодо вибору фінансово усвідомленого партнера
Вперше за 280 років: картина Густава Клімта стала найдорожчим лотом в історії аукціону Sotheby's (фото)
Картина стала символом епохи