Pepsi презентує новий візуальний стиль в Україні
Бренд Pepsi представив свіжий оновлений образ, що знаменує собою перший масштабний візуальний редизайн за останні 14 років. Ця захоплива трансформація вже відбувається по всій Україні, і продукт у сміливій та сучасній айдентиці вже доступний у крамницях.
Pepsi з гордістю оголошує про запуск в Україні свого нового дизайну, який є частиною глобальної кампанії, розгорнутої у більш ніж 120 країнах світу. Переосмислений логотип Pepsi з яскравими електричними синім та чорним кольорами знаменує динамічний крок бренда у нову еру.
Оновлений логотип, який продумано поєднує елементи спадщини Pepsi із сучасним стилем, сприятиме зміцненню позиції бренда на ринку. За допомогою оновлення своєї культової кольорової гами та впровадження модернізованого логотипу з вібруючим пульсом, Pepsi прагне встановити більш глибокий зв'язок зі своєю аудиторією.
В Україні новий Pepsi — не просто напій, а запрошення відчути відданість бренда інноваціям та захопленню, яке можна знайти навіть у повсякденних моментах. Бренд продовжує взаємодіяти зі своїми споживачами через спільні захоплення, запрошуючи насолодитися яскравим смаком та незабутніми враженнями.
Читай також
В Індії жінка подала до суду на чоловіка через те, що він любив кішку сильніше, ніж її
Тварина стала причиною скандалів і травм
Успіх починається з команди: як «Аврора» створює умови та можливості для розвитку і кар'єрного зростання
Україна в топ-15 на PornHub: порносайт підбив підсумки року і розкрив найпопулярніші категорії
44% українських користувачів – жінки
Найпопулярніші запити в Google у 2024 році: чим найбільше цікавилися українці
Персони, товари та терміни, які шукали весь рік
8 ідей новорічного декору окрім ялинки: як створити святковий настрій (фото)
Порадуйте себе та близьких
Оксфордський словник вибрав brain rot словом 2024 року: що означає цей термін
З англійської - "гниття мозку"