Monobank ввів функцію відгуків про магазини: як залишити коментар про покупки прямо в додатку

Getty Images

Monobank додав нову функцію, яка дозволяє користувачам залишати відгуки та побажання іншим компаніям прямо у додатку. Про нововведення розповів співзасновник банку Олег Гороховський у Telegram.

Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.

«Без швидкої реакції на фідбек користувачів немає сенсу навіть мріяти про незабутній клієнтський досвід. Кожен підприємець знає, що фідбек клієнта – це подарунок для розвитку бізнесу», – зазначає Гороховський.

Щоб залишити відгук, потрібно:

Нова функція вже доступна для оплат у мережі мультимаркетів Аврора, WOG та АНЦ. Бізнеси, підключені до сервісу monobank, зобов'язуються оперативно реагувати на коментарі клієнтів.

Гороховський закликав підприємців активно використовувати цю можливість для покращення взаємодії із клієнтами. Для активації функції відгуків компаніям необхідно звернутися на електронну адресу feedback@loyaltyai.com.ua.

Читай також

NV склали рейтинг найпопулярніших Instagram-акаунтів в Україні

Несподівана трійка лідерів

Відкриття вчених показало, як людський мозок сприймає різні види любові

Що сильніше? Любов до дітей, до партнера чи до домашніх тварин

Українці на фестивалі Burning Man у США представили інсталяцію I'm Fine (фото)

Вона створена із реальних артефактів війни

Як інтимні іграшки впливають на здоров'я та стосунки

ТОП-10 справ на літо, які ви ще можете встигнути здійснити

Літо – найкращий час для створення спогадів

Особливий Супермісяць у серпні 2024 року: коли спостерігати за Блакитним Місяцем

Трапляється раз на 3 роки

Медіамагнат Марк Цукерберг встановив величезну статую своєї дружини у дворі будинку (фото)

Усім таких стосунків!

Експерти назвали побутові прилади, які потрібно завжди вимикати з розетки

Їх називають пристроями-вампірами

Як захистити дітей від сексуального насильства в Інтернеті – гайд для батьків від Дія.Освіта

Як не стати жертвою

10 жіночих звичок, які найбільше дратують чоловіків

Не виводьте його з себе