Monobank ввів функцію відгуків про магазини: як залишити коментар про покупки прямо в додатку
Getty Images
Monobank додав нову функцію, яка дозволяє користувачам залишати відгуки та побажання іншим компаніям прямо у додатку. Про нововведення розповів співзасновник банку Олег Гороховський у Telegram.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
«Без швидкої реакції на фідбек користувачів немає сенсу навіть мріяти про незабутній клієнтський досвід. Кожен підприємець знає, що фідбек клієнта – це подарунок для розвитку бізнесу», – зазначає Гороховський.
Щоб залишити відгук, потрібно:
- відкрити деталі транзакції та натиснути «Залишити відгук на магазин»;
- оцінити покупку та написати коментар за бажанням;
- поділитися номером та електронною поштою, щоб заклад міг зв'язатися у відповідь.
Нова функція вже доступна для оплат у мережі мультимаркетів Аврора, WOG та АНЦ. Бізнеси, підключені до сервісу monobank, зобов'язуються оперативно реагувати на коментарі клієнтів.
Гороховський закликав підприємців активно використовувати цю можливість для покращення взаємодії із клієнтами. Для активації функції відгуків компаніям необхідно звернутися на електронну адресу feedback@loyaltyai.com.ua.
Читай також
YouTube оголосив підсумки 2025 року: найкращий блогер, подкаст, найпопулярніша тема та музика
+ персональні підсумки року
Ботокс став найпопулярнішою процедурою середнього класу і створив тренд на «однорідні обличчя»
Як працює ботулотоксин
Головним «словом» 2025 року став термін, з яким стикалася кожна людина в інтернеті
Ви точно потрапляли на цей гачок
Журнал Time опублікував 100 головних фото 2025 року – п'ять із них зроблено в Україні
Жахи життя українців
Середньовічні селяни мали більше відпусток, ніж люди в 2025 році, — історики
Середньовічний "соцпакет"
Бути ощадливим — сексуально: нове дослідження про фінансову стриманість у відносинах
Поради щодо вибору фінансово усвідомленого партнера
Вперше за 280 років: картина Густава Клімта стала найдорожчим лотом в історії аукціону Sotheby's (фото)
Картина стала символом епохи