Monobank ввів функцію відгуків про магазини: як залишити коментар про покупки прямо в додатку
Getty Images
Monobank додав нову функцію, яка дозволяє користувачам залишати відгуки та побажання іншим компаніям прямо у додатку. Про нововведення розповів співзасновник банку Олег Гороховський у Telegram.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
«Без швидкої реакції на фідбек користувачів немає сенсу навіть мріяти про незабутній клієнтський досвід. Кожен підприємець знає, що фідбек клієнта – це подарунок для розвитку бізнесу», – зазначає Гороховський.
Щоб залишити відгук, потрібно:
- відкрити деталі транзакції та натиснути «Залишити відгук на магазин»;
- оцінити покупку та написати коментар за бажанням;
- поділитися номером та електронною поштою, щоб заклад міг зв'язатися у відповідь.
Нова функція вже доступна для оплат у мережі мультимаркетів Аврора, WOG та АНЦ. Бізнеси, підключені до сервісу monobank, зобов'язуються оперативно реагувати на коментарі клієнтів.
Гороховський закликав підприємців активно використовувати цю можливість для покращення взаємодії із клієнтами. Для активації функції відгуків компаніям необхідно звернутися на електронну адресу feedback@loyaltyai.com.ua.
Читай також
В Індії жінка подала до суду на чоловіка через те, що він любив кішку сильніше, ніж її
Тварина стала причиною скандалів і травм
Успіх починається з команди: як «Аврора» створює умови та можливості для розвитку і кар'єрного зростання
Україна в топ-15 на PornHub: порносайт підбив підсумки року і розкрив найпопулярніші категорії
44% українських користувачів – жінки
Найпопулярніші запити в Google у 2024 році: чим найбільше цікавилися українці
Персони, товари та терміни, які шукали весь рік
8 ідей новорічного декору окрім ялинки: як створити святковий настрій (фото)
Порадуйте себе та близьких
Оксфордський словник вибрав brain rot словом 2024 року: що означає цей термін
З англійської - "гниття мозку"