Як змінився хлопчик з упаковки Kinder Chocolate і чим він займається сьогодні
Getty Images
2019 року бренд Ferrero змінив образ хлопчика, який використовувався на упаковці Kinder Chocolate. Однак багато хто пам'ятає ту саму усміхнену дитину, яка 15 років була обличчям знаменитого у всьому світі шоколаду.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
Зазначимо, що за 50 років обличчя хлопчика на упаковці змінювалося лише чотири рази, якщо не брати до уваги численних спеціальних випусків у різних країнах.
У 2019 році бренд на глобальному рівні – у 60 країнах – випускає нову упаковку. Новий образ Kinder Chocolate – веселий і бешкетний погляд хлопчика, чия посмішка тепер прихована.
Однак, той самий маленький світловолосий хлопчик з блакитними очима та ангельською усмішкою, обличчя якого впізнавали мільйони дітей та дорослих у всьому світі завдяки обкладинці шоколадок Kinder, тепер подорослішав.
[sun_gallery_141730]
Джерело фото: www.instagram.com/matteofarneti/
Його звуть Маттео Фарнет і він родом з Болонського регіону Італії. Хлопцеві трохи більше тридцяти, і він активно веде соціальні мережі, де має свою аудиторію підписників. Маттео регулярно публікує фото та відео, спілкується зі своїми шанувальниками і навіть ділиться історіями про своє дитинство та про те, як потрапив на упаковку знаменитого шоколаду у 2004 році, коли йому було 11 років. Свою особу він розкрив у соціальних мережах через інтерв'ю з журналістами Vanity Fair.
Цікаво, що Маттео Фарнет зайняв місце Гюнтера Еурінгера на пакувальних коробках Kinder, який був обличчям шоколадок 37 років, перш ніж поступився місцем молодому італійцю.
Читай також
Психологія – найпопулярніша спеціальність серед українських студентів у 2024 році
Топ-10 найбільш затребуваних
В Індії жінка подала до суду на чоловіка через те, що він любив кішку сильніше, ніж її
Тварина стала причиною скандалів і травм
Успіх починається з команди: як «Аврора» створює умови та можливості для розвитку і кар'єрного зростання
Україна в топ-15 на PornHub: порносайт підбив підсумки року і розкрив найпопулярніші категорії
44% українських користувачів – жінки
Найпопулярніші запити в Google у 2024 році: чим найбільше цікавилися українці
Персони, товари та терміни, які шукали весь рік
8 ідей новорічного декору окрім ялинки: як створити святковий настрій (фото)
Порадуйте себе та близьких