В Україні почали випускати зубну пасту зі смаком борщу
ChatGPT
Бренд зубної пасти Splash запустив виробництво лінійки зі смаком борщу. Продукція вже з'явилася у продажу, пише «ШоТам».
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
У команді бренду пояснили, що втомилися від стандартних «крижаних свіжостей», тому вирішили створити смак, який буде близьким українцям.
"Якщо щось і має шанс покращити настрій вранці, то це борщ", - прокоментували у Splash. Зубна паста нагадує борщ тільки за смаком та ароматом.
Виробник позиціонує продукт не тільки як спосіб розпочати день з посмішкою, а й як частину культурного коду. Це, за їхніми словами, "теплий жарт зі змістом", який демонструє, що навіть рутинна турбота про себе може бути веселою та несподіваною.
Паста зі смаком борщу – приклад того, як можна поєднати побутову звичку, національну символіку та маркетингову креативність в одному продукті.
Читай також
YouTube оголосив підсумки 2025 року: найкращий блогер, подкаст, найпопулярніша тема та музика
+ персональні підсумки року
Ботокс став найпопулярнішою процедурою середнього класу і створив тренд на «однорідні обличчя»
Як працює ботулотоксин
Головним «словом» 2025 року став термін, з яким стикалася кожна людина в інтернеті
Ви точно потрапляли на цей гачок
Журнал Time опублікував 100 головних фото 2025 року – п'ять із них зроблено в Україні
Жахи життя українців
Середньовічні селяни мали більше відпусток, ніж люди в 2025 році, — історики
Середньовічний "соцпакет"
Бути ощадливим — сексуально: нове дослідження про фінансову стриманість у відносинах
Поради щодо вибору фінансово усвідомленого партнера
Вперше за 280 років: картина Густава Клімта стала найдорожчим лотом в історії аукціону Sotheby's (фото)
Картина стала символом епохи