Нацкомісія перевірила мобільних операторів України на готовність до блекаутів
Нацкомісія, яка здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектру та надання послуг поштового зв'язку (НКЕК), провела позапланові перевірки операторів мобільного зв'язку. Вони виявилися не готовими до тривалих блекаутів. Про це йдеться у матеріалі НКЕК.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
Експерти провели вісім позапланових перевірок, встановивши, що мобільні оператори не здатні забезпечити тридобову автономність та безперервність надання послуг абонентам.
«Щоб не повторилася ситуація 2022 року, коли із зв'язком були великі проблеми, всі оператори мають забезпечити свою автономність та безперервність надання послуг абонентам протягом 3 діб», – вважають у Нацкомісії.
Перевірку зазнали такі об'єкти:
- Мережі "Київстар" у Київській, Одеській, Львівській та Вінницькій областях;
- Мережі Vodafone Україна – у Київській, Одеській, Львівській та Дніпропетровській областях;
- Мережі lifecell – у Київській, Одеській, Львівській та Рівненській областях.
НКЕК стверджує, що двічі йшла назустріч операторам та продовжувала терміни усунення порушень на 30 днів. Компанії мають забезпечити мережі обладнанням для автономної роботи у всіх українських регіонах, інакше отримають штрафи.
«Усі мобільні компанії мають бути забезпечені достатньою кількістю електрогенераторів, паливно-мастильних матеріалів, автономних джерел живлення. Також оператори повинні бути готові оперативно реагувати на втрати резервів і замінювати генератори, що вийшли з ладу», — йдеться у рішенні.
Теги: новини України , блекаут , мобільний зв'язок , мобільні оператори , перевірка