Netflix відкриє власні роздрібні магазини із ресторанами: що відомо
Стрім-сервіс Netflix запустив у розробку відкриття роздрібних магазинів свого бренду. Про це повідомляє Bloomberg.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
Мережу Netflix House (перекладається як Дім Netflix) запустять у 2025 році. Майданчики вміщатимуть імерсивні атракціони, пов'язані із серіалами сервісу, магазини одягу, ресторани з тематичною їжею та смугу перешкод у стилістиці південнокорейського шоу «Гра в кальмара».
У мережі продаватимуть товари за мотивами популярних шоу стрімінгової платформи. За припущеннями, це можуть бути сувеніри або репліки реквізиту, наприклад, чашки кави і так далі.
На фуд-корті будуть подавати страви та напої, які раніше з'являлися у численних реаліті-шоу стрімера, присвячених їжі. Меню варіюватиметься від фаст-кежуалу до вишуканої кухні.
Також у Netflix House можна буде побачити мистецькі інсталяції з мотивів популярних серіалів і навіть взяти участь у тематичному інтерактиві за участю акторів.
Віце-президент компанії зі споживчих товарів Джош Саймон у розмові з журналістами поділився, чим надихалася компанія, коли ухвалювала таке не зовсім очікуване рішення. За його словами, клієнти Netflix люблять занурюватися у світ фільмів та телешоу, і це ще один спосіб покращити взаємодію з ними та навіть вивести її на новий рівень.
Перші два магазини з'являться в США до 2025 року, після чого очікується розширення на світовому ринку. Раніше Netflix вже відкривав тимчасові pop-up магазини у 20 містах світу, включаючи Нью-Йорк, Токіо та Мехіко.
Теги: світові новини , Netflix , магазини , серіали , мистецький простір , розваги