Нанесення маркування на косметику: особливості процесу
Під час виробництва засобів гігієни одним з обов’язкових етапів є маркування. Це процедура з нанесення на пакування певних символів та умовних знаків, які дають покупцеві більше інформації про товар. Крім того, за допомогою цих даних виробник повідомляє про себе та проводить ненав’язливу рекламу, спонукаючи споживача до придбання.
Проте для того, щоб проводити маркування, на підприємстві має бути спеціальне обладнання. Під час вибору установок керуються особливостями й режимом роботи конкретної компанії. Звертають увагу на обсяги виробництва, умови, матеріали, на які потрібно наносити символи. Знайти оптимальне рішення для будь-яких випадків допоможе компанія «Домінанта».
Як правильно оформляти засоби гігієни
Під час нанесення літер, цифр та спеціальних символів важливо дотримуватись вимог законодавства. Тільки за їх відповідності вийде в майбутньому продати продукцію, за наявності помилок або порушень її не допустять до реалізації. Маркування засобів гігієни передбачає друк назви, номерів нормативних документів, яким відповідає товар, властивостей, даних щодо небезпечних компонентів у складі.
Текст повинен містити застереження щодо використання, якщо такі є, а також дату виготовлення, правила й умови зберігання, застосування, терміни придатності. Виробник вказує інформацію про себе, зокрема, юридичну та фізичну адресу, контакти, прописує відомості про сертифікацію. Це дані, важливі для користувача, отже, важливо прописувати їх на кожному товарі.
Продаж продукції можливий тільки у випадку дотримання усіх вимог маркування. Всю важливу для нього інформацію користувач отримує з етикетки, окрім неї, інформація може наноситись також на пакування, іншу тару. Додатково друкують спеціальні символи та знаки, щоб довести відповідність товару певним вимогам. Так, на дотримання виробником стандартів Європейського союзу вказує знак СЕ.
Які ще спеціальні символи наносять на продукцію
Коли косметика або інший засіб гігієни відповідає вимогам ЄС, як це можна зрозуміти за маркуванням, її можна продавати і в європейських країнах, а також перевозити їх територією. Він вважається повністю безпечним для людини та навколишнього середовища. Існують і додаткові інформаційні позначки, які допомагають споживачеві дізнатися більше про продукт.
Так, щоб показати термін придатності, використовують зображення у вигляді відкритої баночки або пісочного годинника. В першому випадку зазначається термін, протягом якого можна використовувати продукт після його відкриття. Другий частіше зустрічається на території Європейського союзу, він показує мінімальний термін зберігання, також додатково потрібно вказати остаточну дату придатності.
Про необхідність утилізувати товар відразу після використання для збереження довкілля повідомляє позначка «Не смітити». Якщо продукт відноситься до легкозаймистих, на його пакування наносять символ у вигляді вогню у трикутнику. Після літери Е користувач бачить реальну вагу виробу, якою вона є без пакування. На косметиці потрібно вказувати знаки, які доводять її екологічність та безпечність для людини – наприклад, трикутник із трьох стрілок означає, що пластик підходить для повторного перероблення.
Придбати обладнання від компанії «Домінанта»
Щоб наносити маркування на пакування або етикетку, знадобиться спеціальне обладнання, воно має бути на кожному підприємстві. Завдяки йому вдасться забезпечити повний цикл виробництва й отримати повністю готовий до реалізації товар, який відповідає вимогам законодавства. В каталозі компанії «Домінанта» можна вибрати такі установки:
- дрібносимвольні краплеструйні. Підходять для використання в агресивних умовах, працюють на високій швидкості, створюють чіткі зображення;
- термотрансферні для нанесення символів на плівку та гнучке пакування;
- термоструйні. Працюють дуже швидко, демонструють незмінно високу якість друку;
- лазерні. Відрізняються точністю та потужністю. Універсальні, підходять для нанесення маркування на будь-які матеріали.
У компанії «Домінанта» завжди вибирають обладнання індивідуально, в залежності від потреб конкретного підприємства.