В «Дію» можуть додати віртуальну помічницю «Надію»: навіщо потрібний штучний інтелект у сервісі держпослуг
Український електронний сервіс державних послуг «Дія», розроблений Міністерством цифрової трансформації України, має намір додати штучний інтелект у свій застосунок. Про це розповів голова Мінцифри Михайло Федоров на конференції «Надлюди» від Forbes.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
Голова Міністерства цифрової трансформації Михайло Федоров розповів про роботу над віртуальним помічником під назвою «Надія»:
«Я не можу зараз говорити, що це на 100% відбудеться, не можу говорити про дедлайни. Але, по-перше, ми працюємо над віртуальним помічником «Надія», який, можливо чи ні, зʼявиться в «Дії». Це робоча назва».
Міністерство планує максимально автоматизувати та зробити зрозумілою мовою відповідь на будь-яке запитання користувача. Йдеться не тільки про те, що можна отримати на порталі або в додатку «Дія», а взагалі будь-яку відповідь на питання, що стосується державних сервісів. Для цього команда спілкується із компанією-розробником ChatGPT OpenAI.
«Наприклад, ви говорите: «Надія, знайди ЦНАП поруч зі мною, який знаходиться в такому-то районі, в такому-то місті, і скажи, які послуги можна отримати». І тобі людською мовою мови максимально персоналізовано дається відповідь, де можна знайти цей ЦНАП, і так далі»,
– пояснює Михайло Федоров.
Міністр зазначив, що поки що не може розповісти всю архітектуру роботи цієї функції, але запевнив, що персональні дані не використовуватимуться і технологія буде максимально безпечною.
Серед головних переваг впровадження штучного інтелекту в роботу сервісу Федоров підкреслив:
«По-перше, це може бути велика оптимізація, з точки зору витрачання людського фактору. Перенаправити на інші напрямки людей, які працюють в контакт-центрі. Розвивати їх, а це делегувати штучному інтелекту. По-друге, це дуже якісна інформація для громадян, яку вони зможуть отримати швидко, без якоїсь людської помилки».
Теги: мінціфри , штучний інтелект , Дія , оцифрування , новини України