Бред Пітт запустив свій косметичний гендерно-нейтральний бренд
Голлівудський 58-річний актор та кінопродюсер Бред Пітт, ймовірно, вирішив розбавити свою роботу у сфері кіноіндустрії. Кінозірка разом із партнерами створив свій косметичний бренд під назвою Le Domaine, який примітний гендерно-нейтральною лінією засобів для догляду за шкірою. В інтерв'ю Vogue він розповів подробиці про свій проєкт краси.
Не забудьте підписатися на канал Gloss.ua в Telegram.
Відомо, що продукція Le Domaine виготовляється з винограду, вирощеного на винограднику Пітта у Франції. Із цього винограду актор також продає рожеві вина. Артист при цьому зізнався, що не запустив би лінію догляду, "якби не побачив реальну візуальну різницю в шкірі".
Він додав, що під час розробки гендерно-нейтральних засобів для догляду за шкірою протягом 15 років проводилися дослідження професором винної науки з Бордо та іншими експертами, щоб визначити, який із 13 сортів винограду має найбільш актуальні антиоксидантні властивості. Тестування продукту проходило у 2021 році, і тоді Бред Пітт здивувався результатам.
Рідкий крем і емульсія, що очищає, поєднують в собі властивості вусиків виноградної лози, кісточок і шкірки декількох сортів винограду. Це служить "потужною протиотрутою від окислювального стресу", тобто стимулює вироблення колагену, уповільнює старіння та довше зберігає клітини шкіри здоровими. Журналісти наголошують, що лінійка бренду ще й екологічна.
А догляд за шкірою обличчя у знаменитого актора досить простий: двічі на день вмиватися, наносити сироватку та денний/нічний крем.
Подивитися цю публікацію в Instagram
Читайте також:
Теги: новини , світові новини , Бред Пітт , бренд , косметика , Стать , гендерна рівність