Названо найцінніший автомобільний бренд у світі – рейтинг 2024 року від Brand Finance
Компанія Mercedes-Benz обігнала Tesla і повернула собі позицію найціннішого автомобільного бренду у світі, згідно з новим звітом Brand Finance, провідною світовою консалтинговою фірмою з оцінки брендів.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
Вартість бренду зросла на 1% до $59,4 млрд. Mercedes-Benz не лише зберіг свій преміум-статус, а й покращив операційні та фінансові показники.
Tesla посіла друге місце в рейтингу в 2024 році - її вартість знизилася на 12% до $58,3 млрд. Третє місце зберіг японський бренд Toyota, вартість якого цього року оцінювалася в 52,7 мільярда доларів.
До ТОП-10 найцінніших автомобільних брендів 2024 року також увійшли: Porsche, BMW, Volkswagen, Honda, Hyundai, Ford та Audi.
Титул найсильнішого автомобільного бренду у світі залишився за виробником спортивних автомобілів Ferrari.
Виробник розкішних спорткарів Ferrari зберігає високий рівень бренду з оцінкою 90/100, отримавши рейтинг AAA+ та зміцнивши свій статус одного з найсильніших автомобільних брендів у світі. Вартість бренду зросла на 43%, до 10,6 млрд. доларів.
Теги: світові новини , техно , автомобілів , автопром , бренди , компанії , рейтинг