В метро точки для гри музикантів хочуть продавати на інтернет-аукціонах

Gloss 25 мая 2017, 13:30  821

Ініціативна група пропонує використовувати систему онлайн-аукціонів, завдяки якій музиканти можуть броювати місця для виступів у київському метрополітені, пише The Village.

Проект Kyiv Metropolitan Music Spots готовий до пілотного запуску в найкоротші терміни. Він пройшов обговорення з депутатами міської ради, профільними департаментими, які проявили інтерес. Для пілотного запуску проекту ініціативна група пропонує використовувати систему онлайн-аукціонів (Auction 3.0), завдяки якій музиканти зможуть бронювати місця для виступів у київському метрополітені

«В нас є готова система для аукціонів, розроблено дизайн точок, а також юридично є напрацювання як це треба імплементовувати. Конкретне рішення про запуск пілоту мають прийняти органи міської влади», — розповіли The Village Україна автори проекту.

Проект був створений Фондом інновацій та розвитку (IDF reforms lab). До проекту долучились учасники з різних сфер: музиканти, громадські активісти, політики, юристи.

«Сама ідея з'явилась, коли в підземці до скрипаля підійшла поліція і сказала що гра в метро незаконна. В Києві музика в підземці існує  в тіні і поза законом», — розповіли автори Kyiv Metropolitan Music Spots.

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ:

  •  Метрополітен відводить спеціальні точки Music Spots.
  •  Точки можна забронювати на аукціоні на сайті Kyiv Metropolitan Music Spots.  Також аукціон може одночасно проводитись різними приватними сервіс-провайдерами, і кожен з них може мати свій сайт (фронт-енд). Для бронювання треба обрати час, місце та запронувати власну ціну.
  •  Точки планується здавати для бронювання на дві години. Стартова ціна для аукціону буде визначались на рівні вартості оренди трьох квадратних метрів в метро. Це буде близько 20-30 гривень за дві години. Далі вартість визначатимуть самі учасники акціону залежно від часу та місця.

 

«Завдяки тому, що музикант заплатить за бронювання точки певні кошти, він буде зацікавлений в рентабельності. Він вмотивований грати якісну музику, щоб повертати вже сплачені гроші за точку плюс мати прибуток. Виникне конкуренція, а значить підвищиться якість музичного контенту», — кажуть автори у розмові з The Village Україна.

Аукціон, бронювання, інформація про того, хто забронював, час, місце та його ціну — можна відслідковувати онлайн. Наразі автори проекту чекають відповіді від органів місцевої влади.

Комментарии