Heineken випустив кросівки з пивом та відкривачкою усередині (фото)
Цього тижня, 2 серпня, компанія Heineken представила свій новий дизайнерський продукт. У колаборації з відомим експертом в галузі ультрасучасного взуття та дизайнером Домініком Чамброне, він же "взуттєвий хірург" (The Shoe Surgeon), бренд створив унікальні кросівки під назвою Heinekicks з пивом і з відкривачкою всередині взуття.
У компанії наголошують, що це не повсякденне взуття, проте "не кожен день доводиться ходити на пиві". Кросівки були розроблені в обмеженій кількості в рамках кампанії із запуску пива Heineken Silver. У тиражі налічується лише 32 пари.
Не забудьте підписатися на канал Gloss.ua в Telegram.
Щоб відповідати фірмовій кольоровій гамі Heineken Silver, кожна пара має зелений двоопуклий верх із сріблястими та червоними вставками. У язичок вбудована металева відкривачка для пляшок, а в самій підошві знаходиться справжнє пиво. Про це повідомляє LBBonline.
За словами дизайнера, йому було цікаво працювати з Heineken, оскільки вони "обидва поділяють пристрасть до інновацій та розширення кордонів". Так і було створено дизайн, який відображав би енергію Heineken Silver.
Планується, що сім із 32 створених Heinekicks з'являться в Сінгапурі в четвертому кварталі 2022 року.
А з 10 по 15 серпня 2022 року проходитиме спеціальний попередній показ кросівок у сінгапурському торговому центрі 313@Somerset.
Фото: Heineken.
Beer for your sole
- Heineken (@Heineken) August 2, 2022
Designed in collaboration with noted shoe designer, Dominic Ciambrone, до відзначення сучасності Heineken® Silver. Heinekicks aren't your everyday shoe, але it's not every day you get to walk on beer. pic.twitter.com/LefwD5X7if
Читайте також: