Компанія Цукерберга використовує цифровий одяг українського бренду для своїх аватарів
Компанія Марка Цукерберга Meta розпочала співпрацювати з українським брендом цифрової моди DressX. Тепер у магазині цифрового одягу для аватарів пропонують придбати вбрання нової фірмової 3D-колекції від 2,99 до 8,99 доларів США. Нові колекції українського стартапу повинні випускати щомісяця.
Предмети з каталогу DressX, призначеного лише для цифрових пристроїв, будуть продаватися разом із розкішними брендами Balenciaga, Prada та Thom Browne. Про це пише Vogue Business.
Не забудьте підписатися на канал Gloss.ua в Telegram.
Модний бренд, заснований Дар'єю Шаповаловою та Наталією Моденовою у 2020 році, створив широкий вибір готових образів обтягуючих міні-суконь та спортивних костюмів. Ці вбрання люди можуть використовувати для своїх аватарів у Instagram, Facebook, Messenger та у віртуальній реальності Quest.
На даний момент магазин Meta з цифровим одягом для аватарів доступний тільки в США, Канаді, Таїланді та Мексиці, але в планах - запустити проєкт і в інших країнах світу. Деякі фірмові образи DressX можна знайти на офіційному сайті бренду.
Загалом DressX створює цифровий одяг не тільки для аватарів, але і для того, щоб "носити" вбрання онлайн у соціальних мережах, для відеозустрічі, на прямих ефірах, у додатках для знайомств, у відеоіграх та у метавсесвіті.
Творці Дар'я Шаповалова та Наталія Моденова впевнені, що "кількість одягу, що виробляється сьогодні, набагато більша, ніж потрібно людству", а також "є способи виробляти менше, виробляти стійкіше або взагалі не виробляти". Тому своїм стартапом вони прагнуть показати, що "деякі речі можуть існувати тільки в їх цифрових версіях".
Читайте також:
Теги: бренд , цифрова одяг , meta , Аватар , Марк Цукерберг , стартап , новини України , новини , моди