Які авто купують люди різних професій в Україні – результати дослідження
Половина українців вважає, що професія впливає на вибір автомобіля, 42% з них вірять деяким стереотипам про взаємозв'язок між роботою та машиною, а кожен десятий упевнений, що всі кліше ґрунтуються на реальності. Такі дані в ході дослідження отримали експерти компанії Autolist, повідомляє Avtosota.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
Фахівці з продажу та роботи з клієнтами найчастіше прагнуть підкреслити свій статус та рівень добробуту, демонструючи свій автомобіль. Маркетологи, піарники та представники вищого та середнього керівництва також прагнуть підкреслити своє становище у суспільстві за допомогою авто.
Різниця між професіями відображається на умовах підбору автомобіля:
- безпека у пріоритеті у всіх, крім працівників рекламної галузі, які рідше за інших звертають на неї увагу;
- кожен другий спеціаліст з управління персоналом приділяє першорядну увагу потужності двигуна;
- співробітники IT та реклами в першу чергу звертають увагу на дизайн.
Вибір моделей авто
- айтішники обирають Subaru (47%), Volvo (36%) та Geely (33%);
- представники транспорту та логістики купують Opel (20%), Audi (15%), Lexus (11%) та Toyota (11%);
- працівники науки та освіти віддають перевагу Land Rover (10%), Suzuki (8%) та Mercedes Benz (3%);
- переваги фінансистів поляризовані: Kia обрали 13%, а 10% - Porsche.
Хто любить електрокари
- фахівці з продажу та роботи з клієнтами - 52%;
- представники вищого та середнього менеджменту - 44%;
- співробітники IT - 43%.
Теги: новини України , дослідження , автомобілів , вибір , професії