Пресс-релиз

ALWAYS запускає кампанію #ОднаДляОдної і надасть безкоштовні засоби гігієни для ЮНІСЕФ на підтримку українських школярок

Gloss 22 октября, 2020, 11:10
 0

Кожна п’ята дівчинка в Україні пропускає школу під час критичних днів через брак засобів жіночої гігієни*. Щоб привернути увагу до цієї проблеми й допомогти українським школяркам, Always представляє нову кампанію #ОднаДляОдної. У період з 1 по 29 жовтня, придбавши прокладки Always, кожен може підтримати кампанію і зробити свій внесок в освітню програму ЮНІСЕФ з менструальної гігієни в Україні.

Однією з причин, з якої дівчата пропускають шкільні заняття, є брак засобів жіночої гігієни. До цієї проблеми зазвичай ставляться зневажливо, бо суспільство вважає її виправданням відсутності на уроках. Проте, використовуючи замість прокладок туалетний папір або шматки тканини й через це залишаючись вдома, дівчата не просто втрачають контакт із друзями та пропускають важливі заходи. Це суттєво впливає на їхній комфорт і самоповагу. В Україні ця проблема стосується 20% дівчат.

ALWAYS запускає кампанію #ОднаДляОдної Фото: ALWAYS запускає кампанію #ОднаДляОдної

"Природно, що дівчата хочуть почуватися впевнено в будь-якій ситуації. Якщо їм бракує грошей на прокладки, вони відчувають хвилювання, сором і навіть вину. Дівчата не можуть брати участі в повсякденних справах, пропускають уроки, скасовують плани з друзями. В результаті вони стають невпевненими в собі, знижується їхня самооцінка та самоповага. Крім того, недоступність засобів гігієни через нестачу коштів негативно впливає на психологічний стан дівчат", - розповідає Тася Осадча, лікарка-психолог, психотерапевт.

Торгова марка Always підтримала освітню програму з менструальної гігієни ЮНІСЕФ в Україні й запустила кампанію #ОднаДляОдної для дівчат шкільного віку, які з фінансових причин не можуть придбати засобів жіночої гігієни. Мета кампанії - не лише допомогти, надаючи продукцію безкоштовно, а й підтримати дівчат у тому, щоб набути впевненості в собі, що водночас є і місією Always. Щоб зробити свій внесок, ви можете просто придбати прокладки Always в будь-якій роздрібній крамниці з 1 по 29 жовтня.

ALWAYS запускає кампанію #ОднаДляОдної Фото: ALWAYS запускає кампанію #ОднаДляОдної

"Як компанія, яка щодня підтримує жінок своєю продукцією, ми хочемо відкрито говорити про статеве дозрівання, підвищення самооцінки в цей важливий період розвитку жінки. Менструація - це біологічний процес, і вона не має бути причиною, з якої дівчата пропускають школу або яка заважає проводити час з однолітками", - підкреслила Наталія Нікітіна, менеджер з комунікацій P&G Україна.

У рамках кампанії ЮНІСЕФ розповсюдить у школах близько 2 мільйонів прокладок Always серед дівчат із різних регіонів України протягом 2020/2021 навчального року.

"В середньому менструація триває 3000 днів протягом життя, водночас шкільні туалети не завжди відповідають елементарним гігієнічним умовам, які потрібні під час менструації. Окрім того, часто дівчата не мають доступу до якісних гігієнічних засобів. Менструація не має перешкоджати їм ходити до школи, реалізовувати свої права і свій потенціал. Без правильної інформації дівчата часто не знають, як безпечно для здоров’я дотримуватись гігієни. Саме тому ЮНІСЕФ в Україні проводить освітні кампанії, щоб збільшити обізнаність підлітків. Ми вдячні P&G за підтримку", - розповідає Лотта Сільвандер, голова представництва ЮНІСЕФ в Україні.

*Відповідно до інтернет-опитування, проведеного на замовлення P&G в 2018 р., в якому взяли участь 300 жінок віком від 18 до 24 років.

ALWAYS запускає кампанію #ОднаДляОдної Фото: ALWAYS запускає кампанію #ОднаДляОдної

Про Procter&Gamble

Компанія P&G пропонує споживачам всього світу один із найбільших портфоліо провідних брендів, яким довіряють. Серед них: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Blend-a-med®, Fairy®, Gillette®, Head&Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II® та Vicks®. P&G представлена майже в 70 країнах в усьому світі. Більше інформації про компанію P&G та її бренди - за посиланням: http://www.pg.com.

Про ЮНІСЕФ

ЮНІСЕФ у своїй діяльності відстоює права й добробут кожної дитини. Спільно з партнерами ЮНІСЕФ працює у 190 країнах світу. Особливих зусиль докладає для охоплення дітей, що належать до найуразливіших та соціально незахищених верств населення. Більш детальну інформацію про ЮНІСЕФ та її роботу з дітьми можна знайти на сайті www.unicef.org.

ЮНІСЕФ не надає підтримки жодній компанії, бренду, товарам або послугам.

Теги: ALWAYS , ОднаДляОдної , ЮНІСЕФ , засоби гігієни , критичні дні

Комментарии

  • 06 сентября 13:49 У Броварах відкрилася сучасна клініка Медичної мережі "Добробут" із центром вертебрології та відділенням невідкладної допомоги    0
  • 27 августа 18:00 Які аналізи необхідно здати після ковіду?    0
  • 17 августа 10:00 Ламинированная дсп от viyar.ua    0
  • 11 августа 10:00 Выбрать вино в три шага: о чем вам расскажет этикетка    0
  • 04 августа 17:37 Модные женские цепочки: почему стоит делать ставку на многослойность    0
  • 04 августа 17:27 Важные тонкости аренды автомобиля    0
  • 08:53 Стартовый капитал – где взять деньги на развитие бизнеса в Украине?    0
  • 16 июля 19:15 В Киеве открылся инновационный центр хирургии сердца и сосудов "Добробут"    0
  • 16 июля 11:15 Холостячка Злата Огневич и ее любовный треугольник    0
  • 13 июля 18:20 "Сортуй – ми переробимо": МакДональдз впровадив сортування і переробку відходів у залах ресторанів по всій Україні    0
  • 13 июля 16:30 Арманьяк vs коньяк: основные отличия    0
  • 10 июля 11:00 Кто и для чего спрятал в Киеве 5 Биг-Бенов    0
  • 07 июля 14:00 Интимная пластика без операции: это работает?    0
  • 06 июля 12:18 Лимитированная серия мороженого для Atlas Weekend от MONACO "THREE BEARS"    0
  • 25 июня 11:39 Макси-премьера: Анна Тринчер презентует клип и макси-сингл "БЛА БЛА БЛА"    0
  • 01 июня 12:53 Як обрати керамічну плитку? Основні тренди    0
  • 27 мая 17:45 Какие подарки будут актуальными в 2021 году: топ лучших идей    0
  • 13 мая 15:44 ТМ "Rollton" святкує 10-річчя в Україні та дарує автомобілі    0
  • 12 мая 16:12 Жарко и ярко: Карди Би запускает первую коллекцию одежды в партнерстве с Reebok    0
  • 12 мая 15:20 adidas Originals представляет новую экологичную коллекцию Stan Smith с героями Disney и Pixar    0