Chanel продає сумку-кошик за ціною квартири в Києві
Досить давно, у сезоні осінь-зима 2014 року, французький модний будинок Chanel здивував новою колекцією нині покійного Карла Лагерфельда. Компанія з виробництва одягу та предметів розкоші за дизайном модельєра випустила тоді сумку у вигляді продуктового кошика для походу до супермаркету, вартість якого зараз оцінюється майже у 70 тисяч доларів США.
Українська телеведуча Світлана Вольнова звернула увагу, що такий аксесуар тепер мовляв продається за ціною квартири в Києві, і додала, що "світ моди божеволіє".
Не забудьте підписатися на канал Gloss.ua в Telegram.
У коментарях під постом у Facebook Вольнова підкреслила, що їй написали достовірну інформацію з офісу Chanel. Представники бренду нібито сказали, що таких сумок було випущено лише два екземпляри і вони обидві знаходяться у колекціонерів.
Згідно з загальнодоступною інформацією, продуктовий кошик Chanel з обмеженої серії складається з фірмової чорної шкіри, сріблястої ланки ланцюга та логотипу бренду, а ідеально підходить для домашнього декору або для швидкої пробіжки по магазинах. При цьому раніше йшлося про те, що для ринку США було випущено нібито близько 25 таких сумок.
Крім того, телеведуча також "похвалилася" килимком Chanel для йоги вартістю 30 тисяч доларів.
Читайте також:
Теги: квартири , Шанель , київ , моди , новини , аксесуари , казус