В українських супермаркетах з'явиться європейська система маркування продуктів Nutri-Score: як це працює
Торгово-промислова група Fozzy Group однією з перших в Україні одержала дозвіл на розміщення європейської системи маркування продуктів Nutri-Score. Відповідна етикетка вже навесні цього року з'явиться на 60 продуктах власних торгових марок Fozzy Group. Про це повідомляється на офіційному сайті «Сільпо».
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
Етикетку Nutri-Score для початку буде нанесено на делікатесну рибу, овочеву консервацію, снеки, морозиво, варення, джеми та інші товари. Весною поточного року маркування з'явиться на 60 продуктах власних торгових марок Fozzy Group: «Премія», «Повна Чаша» та Feels Good. Це спростить вибір продуктів для клієнтів торгових мереж «Сільпо», «Фора», «Thrash! ТРАШ!» та Fozzy C&C на користь здорового та збалансованого харчування.
Як працює маркування за системою Nutri-Score
Nutri-Score - це система кольорового маркування, яка допомагає порівняти показники поживної цінності продуктів однієї категорії. Спеціальна етикетка клеїться на лицьовій стороні упаковки і дозволяє покупцям наочно порівняти поживну цінність продуктів та вибрати найбільш підходящий.
Вона була створена агентством охорони здоров'я Santé Publique France та затверджена урядом Франції у 2017 році. Зараз Nutri-Score використовується в Німеччині, Швейцарії, Бельгії, Люксембурзі, Нідерландах та Іспанії, а також низка країн на шляху до її впровадження.
Система складається із 5-колірної шкали з відтінками від темно-зеленого до червоного кольору. Усі ці кольори пов'язані з літерами від А до Е.
Літера "А" відповідає продуктам з кращою поживною цінністю, а "Е" ставиться на продукти з нижчою поживною цінністю.
Таке маркування допоможе визначити продукти, які можна вживати регулярно (зелений колір етикетки), які менш підходять для щоденного збалансованого раціону (червоний колір етикетки). У системі Nutri-Score поживна цінність розраховується на 100 г (100 мл) харчового продукту.
Теги: харчування , продукти , супермаркети , маркування товарів , новини України , Fozzy Group