Monobank ввів функцію відгуків про магазини: як залишити коментар про покупки прямо в додатку
Monobank додав нову функцію, яка дозволяє користувачам залишати відгуки та побажання іншим компаніям прямо у додатку. Про нововведення розповів співзасновник банку Олег Гороховський у Telegram.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
«Без швидкої реакції на фідбек користувачів немає сенсу навіть мріяти про незабутній клієнтський досвід. Кожен підприємець знає, що фідбек клієнта – це подарунок для розвитку бізнесу», – зазначає Гороховський.
Щоб залишити відгук, потрібно:
- відкрити деталі транзакції та натиснути «Залишити відгук на магазин»;
- оцінити покупку та написати коментар за бажанням;
- поділитися номером та електронною поштою, щоб заклад міг зв'язатися у відповідь.
Нова функція вже доступна для оплат у мережі мультимаркетів Аврора, WOG та АНЦ. Бізнеси, підключені до сервісу monobank, зобов'язуються оперативно реагувати на коментарі клієнтів.
Гороховський закликав підприємців активно використовувати цю можливість для покращення взаємодії із клієнтами. Для активації функції відгуків компаніям необхідно звернутися на електронну адресу [email protected].
Теги: новини України , монобанк , відгуки , бізнес , нова функція